Cuma, Temmuz 29, 2011

Gidesim var

Direktaş, Yedi Göller (Seven Lakes), Ala Dağlar, Taurus Mountains, Turkey.

 Belli aralıklarla gidesim gelir benim. Size de olur mu bilmem. (Oluyodur yaa).
 İç sesim harekete geçer böyle günlerde '' Al başını git dağlara '' der. Der de , kendi kendine söylendiği ile kalır.




 Ne oldu ki diyeceksiniz ?. (Belki de demeyeceksiniz . Sizin adınıza niye düşündüysem. Hep yaparız ya, başkası adına düşünür, cevaplarız. Genellikle de yanlıştır o düşünceler. Yani bana öyle oluyor genelde. :)
Bir arkadaşım AÇ PARANTEZ Burayı fazla kurcalamayın hangi arkadaşın diye KAPA PARANTEZ bu yüzden çok dertli. Çünkü, yanlış şeyler düşünüyorum o öyle düşünüyormuş gibi, sonrada trip yapıyorum ona bide üstüne , yanlış düşüncelerimin yarattığı abuk duygulardan ötürü. Şu kelimeyide bir türlü tam doğru kullanamam . ''Yanlış'' kelimesini. Doğru yazmasam ne olur ki sanki.)

 Yok, bişey yok . Aslında var tabii de yok. Belkide yok. ( Bu da ne sinir bir cümledir. ''Bişey yok''. Kim böyle diyorsa vardır bir şey. Bir şey olmadan bir şey olur mu ? Şimdi merak etmeler başladı tabii. Acaba ne oldu. Sevgilisi ile mi kavga etti, sağlığıyla ilgili bir sorun mu var, birine mi kırıldı, hayattan mı bıktı... Bak gene yaptım aynı şeyi. Sizin adınıza düşündüm yine )


Gidesim gelince de nedense hep dağlara gitmek istiyor içimdeki ben. ( Yunus Emre demiş ki : ''Bir ben vardır bende , benden içerü.'' İkimizin ''ben'' i farklı olsa da ,vallahi bende de var bir ben daha. Yaramaz, haylaz, hiperaktif, kıpır kıpır , deli dolu bir ben. Engellere takılmasa , bi fırlasa dışarı. Aman Allahım !!)


İşte tüm bunlar var, var da, gidesim kadar gidemeyesim de var. (Bu kısım çok uzun, buna iç sesim dahi cevap veremez. )



O zaman ne yapıyoruz; gidesimiz gele gele, yerimizde oturup dağları seyrediyoruz.











''Şu dağlarda kar olsaydım olsaydım
Bir asi rüzgâr olsaydım olsaydım
Arar bulur muydun beni beni
Sahipsiz mezar olsaydım olsaydım...''
Yusuf Hayaloğlu

(Bulurmuydu, buldu mu, bulmalı mıydı, dı du mu ?  Melankoli mi, duygusallık mı, mı mu ? Bugün böyle napalım . Bu blog benim, içindekilerde benim, benim içimdekilerde artık sizin ...)

2 yorum:

  1. Bugün içinizi bize açtınız. Biz siz olduk.
    Dağ seçiminiz ilginç. Heybetinden mi onları seçtiniz.
    Kışın gitmeyin, ürpertici oluyor. En iyisi seyredin.

    YanıtlaSil
  2. Kaçıp gitmek, kendinden kaçmak olmadığı sürece ıssızlık tercih gibi geliyor bana. Dağlar da en sakin, ıssız yerler. Belki ondandır. Pek de düşünmedim neden dağlar :)Ama hep dağlar.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...