Cumartesi, Ekim 15, 2011

Mor


Çiçeklerle haşır neşir olmaya bir başladınız mı, ucu bucağı yok. Kendinizi kaptırıp gidiyorsunuz. Sonra bir bakıyorsunuz, her yer saksılarla dolmuş. Ben de Afrika menekşesi yetiştirme hevesine kapıldım. Her kopan yaprağı fide için ayırdığım kutucuğa dikmeye başladım. Sonra onlar büyüdü, saksılarına aktardım. Saksı sayısı gün geçtikçe artmaya başlayıp, minik evde yer bulamayacağımı anlayınca bu hevese ara verdim. Fotoğraftaki Afrika Menekşeleri kendi yetiştirdiklerim. Üzerlerine güneş gelince sim dökülmüş gibi parlamıyor mu o çiçekler. O görüntüyü çok seviyorum. İşte o görüntüyü bir yakalayabilsem diye bir sürü poz çekiyorum ama yakalayamadım henüz.

2 yorum:

  1. aahhh o görüntüyüü bilmezmiyimm:))
    saatlerce hayran hayran ilenesi bir renk cümbüşü:)
    sayfanıza bayıldım...
    izlemedeyim bundan böyle...
    bende sizi beklerim nizizane sayfama...
    gönül dolusu sevgilerimle....

    YanıtlaSil
  2. Hoş geldiniz, sefalar getirdiniz. Benden de size sevgiler. En kısa zamanda iadeyi ziyarette bulunurum inşallah :) Kekiği de çok severim bu arada.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...