Cumartesi, Ekim 22, 2011

Rüyada deniz görmek

Rüyalarım meşhurdur benim. Çok rüya görürüm. Hepsi gerçekleşmez ama bazen de öyle bir gerçekleşir ki beni korkutur. O yüzden her zaman etkilenirim gördüğüm rüyalardan. Gerçekleştiği zamanlarda gördüğüm her rüyanın tabirine bakmaya başlarım . Bu gece de deniz gördüm rüyamda. Çok güzel bir rengi vardı. İskelede oturmuş güneşleniyordum. Güneş batmaya yakındı. Yakınlarım denizin içinde çok keyifle yüzüyordu. Ben de iskelede keyifle onları izliyordum. Mutluydum. Sonra ben de denize girmek istedim. Bi baktım deniz kirlendi. Üstünde köpükler falan oldu. Ve hava kararmaya başladı, akşam oldu denize giremedim. Sadece ayaklarımı sokabildim. Ve o sırada deniz suyu çekildi. Uyandığımda etkilendim bu rüyadan. Sabah ilk işim tabirlere bakmak oldu tabii.

Rüyada deniz görmek beklenenlerin gerçekleşeceğine ve hoşnutluklara işaret edermiş. Deniz rüyaları genellikle iyiye  yorumlanırmış. Bir kimse rüyasında deniz görürse arzu ve istekleri gerçekleşirmiş. Deniz kıyısında oturduğunu ve güzel suya baktığını gören kimse aşık olurmuş. Sakin deniz mutluluk ve başarı işareti imiş. Dalgalı deniz, başarı ve mutluluğun biraz mücadele ve zorluklar sonrası geleceğine işaretmiş.
Rüyanın çok detaylı tabiri var. Ben tabii ki içinden en olumlu olanlarını seçtim buraya aktardım. Nasıl yorumlarsan öyle olurmuş di mi ?  Bu aralar sonbahar depresyonunda biri olarak iyi şeylere çok ihtiyacım var.

Fotoğraf : Füsun T.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...