Perşembe, Aralık 29, 2011

Şehir fırsatı ve Gripin

İnternetten alışverişe çok sıcak bakan birisi değilim ama sonunda benimde aklımı çelecek bir şeyler olacak gibi. Groupon Şehir Fırsatı adlı web sitesini dolaştım az önce. Sayfayı açar açmaz karşıma Gripin adlı müzik grubunun fotoğrafı çıktı. 2011 yılı içinde almış olduğum ve doya doya dinlediğim, bana göre 10 da 10 çıkaran bir albüm. Boş yok kısacası. Dinlemeyenlere , bilmeyenlere BU SAYFA da kısa bir tur yapmalarını öneririm. Gripin'i dinlerken kendimi liseli kızlar gibi hissediyorum, neredeyse içimden çığlıklar çıkacak Birollllllll Birolllll diye.
Birol Namoğlu  Gripin'in kel kafalı solisti. Çok güzel söylüyor çok. Umarım en kısa zamanda yeni albüm çıkar ve yine 10 da 10 bir albümle bizi mutlu eder.

İşte  canlarım Gripin 


Gezdiğim şehir fırsatı  sitesinde Gripin erken yılbaşı konseri biletleri yarı fiyatına satılıyor. İçim gitti ama kendim ne yazık ki gidemeyeceğim. Gidebilecek olsam mükemmel bir fırsattı. Sayfada başka fırsatlarda görünce ilgimi çekti gezinmeye devam ettim. Restoranlarda çok güzel fırsatlar var. Masajda, güzellik salonlarında inanılmaz fiyatlar. Oteller, takılar, tiyatro biletleri.. vb. Aklınıza gelen gelmeyen daha bir sürü şey hemen hemen yarı fiyatına, hatta bazı ürünlerde yarı fiyatından da az . Tek sorun acele karar vermek. Çünkü alışveriş için zaman sınırı var. Benim gibi kararsız birisi için biraz zor ama hoppidik karar verip oraya buraya giden ya da alışveriş yapabilen insanlar için süper imkanlar.

Bilenler için hatırlatma, bilmeyenler içinde, dolaşın derim bu siteyi. Fırsatlar çok iyi.Şehir Fırsatı

Ve bu da benden size günün hediyesi Birollllll

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...