Perşembe, Şubat 02, 2012

Dinle küçük adam


Şu an saat 01:55 ve ben kafayı bir kitaba taktım. Üniversite yıllarımda okuduğum bir kitaba üstelik. Off, çok eskilerde kaldı o yıllar. Nereden aklıma geldi şu an bilmiyorum. Aniden "dinle küçük adam" deyiverdim. Beğendiğim hatta çok beğendiğim bir kitaptı. Bazı kitaplarımı saklarım. Bazılarını ise yer sorunundan dolayı Yardımsevenler derneğine gönderiyorum. Bu minnacık bir kitaptı. Umarım saklamışımdır.
Şimdi şeytan dürtüyor, "kalk kitabı ara" diye, melek de "sakin ol "diyor herkes uykuda. Gürültü yapamazsın. Acaba kitap hala bende mi yoksa gitti mi. Eğer bende ise sorun yok, ama verdiysem yarın bana D&R yolları göründü demektir. Hiç bir şey için evden çıkmam, çok fazla şeye de takılmam ama kitap oldu mu iş, gider alır rahatlarım.
Madem kitabı söyledim, linkini paylaşayım. Hem ben detayları hatırlarım , hem de siz de belki okumak istersiniz bu minicik kitabı.

Detaylar hakkında bilgi ve kitabı edinmek için  TIKLAYINIZ

Yorumlar için ekşi sözlük


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...