Cumartesi, Şubat 25, 2012

Farkında mısın?

Bazı günler insan daha bir "farkındalık" içinde yaşar. Gördüğü her şeyi daha iyi algılar. Değerini daha iyi bilir. Her gün görür de güzellikleri , o gün "bu nasıl da güzelmiş "der aynı şeye, daha önce hiç görmemiş gibi. Mucizeler bekler, mucizelere inanır,mucizelerle karşılaşır.. Bunu, çakraların açık yada kapalı oluşu ile ilişkilendiren görüşler mevcut. Her ne sebepten ise , farkında yaşadığım günleri seviyorum. Tadları daha iyi alıyorum, gözlerim hep güzelleri görüyor, içimdeki sevgi pınarı aktıkça akıyor. Dün akşam üzeri izledim bu videoyu. İzlemek farkındalık yarattı bu sefer. Bakın ne yaratmış farkındalığı.

Harika bir dünyada yaşıyoruz

2 yorum:

  1. Sizin blogunuz çok seviyorum. İlginç ve oldukça faklı yaklaşımlarınız var.Her konu sizden bir güzellik yansıtıyor. Bir de hoşgörünüz ayrı bir taktir. Saygı ve hürmetlerimle.

    YanıtlaSil
  2. Bu güzel sözler için teşekkür ederim. Blogumu beğenmeniz benim içim mutluluk. Hürmet benden :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...