Pazar, Şubat 19, 2012

Pazar şarkısı

Bu pazar  Astor Piazzola'nın Oblivion adlı eserinin iki farklı yorumunu paylaşacağım sizinle. Astor Piazzola tangonun en önemli isimlerinden birisi. Besteci ve usta bir bandeoncu . Astor Piazzola denince ilk önce  akla Libertango gelir genellikle . Ben ise  bugün Oblivion dinletmek istedim size. Hemde  farklı bir yorumla.Kanun, ney ve piyano ile.


Tanini Trio beğenerek dinlediğim bir grup. İki albümleri var. İkisine de sahip olduğum için mutluyum. İkinci albümü kendime hediye almıştım. Severim kendime hediye almayı . Grupla  ilk tanışmam ise kuzenimin eşi vasıtası ile olmuştu. Sağolsun iyi  ki dinletmiş bana.
Ben bu yorumu dinlerken , ney sesine daha çok kulak veriyorum  . Eserin giriş kısmındaki  ney sesi beni benden alıyor. Umarım seversiniz. Beğenirseniz , özellikle Dokunuşlar 1 albümünü almanızı öneririm.


Tanini Trio / Oblivion

Aynı eserin Astor Piazzola icrası 



4 yorum:

  1. Tanini Trio'yu kesfetmemi sagladigin icin cok tesekkür ederim, cok mutlu oldum bu pazar sabahi, keyifle de dinliyorum su anda..

    sevgiler ve mutlu bir pazar dilerim

    YanıtlaSil
  2. Ben de mutlu oldum şimdi sevgili Melange.
    Sevgiler, teşekkürler.

    YanıtlaSil
  3. Bak bu gün tüm öğleden öncemi senin pazar şarkılarına ayırdım...ne kadar iyi yaptım...ne güzel oldu...bana ne kadar iyi geldi bilemessin..ne kaaar iyi geldi...bu şarkın da huzur buldum,,kiminde neşelendim,kiminde hüzünlendim ama bu şarkında huzur buldum...
    Teşekkür ediyorum sadece teşekkür edebiliyorum...
    Allah senden razı olsun...Her şey gönlünce olsun...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Gönlün şen ve esen olsun hep. Birine iyi gelebilmek ne güzel :) Sevgiler.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...