Pazar, Nisan 28, 2013

Pazar şarkısı

Karmaşık, karışık ve karmakarışık duygu akışları ile bu saate ulaştım. Sabah 7:30 da uyanınca babamla birlikte sabah kahvaltısını bahçede yapmaya karar verdik, çıktık yola. Anneciğimin kabri yolumuz üzerinde, oraya doğru yaklaşırken bende duygu değişimleri başladı. Nedenler, niçinler kafamda uçuşuyor, kalbimde bir an ince bir an derin sızılar, gözler doluyor tutuyorum kendimi. Ne tuhaf bir dünya diye düşünüyorum. Hayat ne kısa ne acımasız diyorum. Polis Radyosu açık. Ben bu hallerde iken kulağım şarkıya takıldı. Şarkı başlayınca bu ne demeyin, lütfen dinleyin. Belki hayata bakışınızı tekrar kontrol edersiniz, belki kızdığınız şeylerin ne kadar anlamsız olduğunu anlarsınız, belki küslüklere değmeyecek kadar az bir zaman olduğunu fark eder kucaklaşırsınız, belki de hemen sevdiklerinize sarılıp " seni seviyorum" deyiverirsiniz. Teşekkür ederim :)

                                                         tık tık 

                                                         Yalnız şunu unutmayın siz yinede

                            sigara sağlığa zararlıdır 


No Smoking by Mark Colliton (MarkColliton)) on 500px.com
  Smoking by Mark Colliton
          orjinali için tıklayınız

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...