Çarşamba, Ağustos 14, 2013

Kağıt bardaklar

Canınız sıkıldığı zaman neler yaparsınız. Ben  daha önce hiç yapmadığım şeyleri yapmaya çalışırım ki yeni işime odaklanıp sıkıntımı unutayım. Örgü örmek, resim yapmak, film izlemek vs. gibi daha önce yaptığım  birşeyler olmamalı yapacağım şey. İlk kez denemeliyim ki; tüm dikkatim kendi sıkıntımdan ayrılıp, yeni yapacağım işe odaklansın. Bu kağıttan bardakları görünce tamam dedim, yeni bir sıkıntıda yapılacak yeni bir uğraş. Bu bardaklar ne işe yarayacak derseniz eğer , ilk olarak bunları yaparken sizi sizden uzaklaştırmaya yarayacak, sonrasını ise bardakları yapınca düşünürüz. Ben sevdim. Yapımına gelince , detaylar burada.

1 yorum:

  1. fincan olsun, taştan olsun. ne işe yarayacağı önemli değil... çok keyifli gözüküyor

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...