Pazar, Ağustos 04, 2013

Pazar şarkısı

Hepimize iyi pazarlar. Neşe içinde geçirelim bu pazarı. Gülmek şifadır. Bol bol gülerek bitirelim günü. Pazar şarkısı hazırlamayı seviyorum. Bilmediğim şeyler öğreniyorum araştırırken. Öğrenmeyi ne çok seviyorum ben. Genelde Radyo İlef dinlerim. Ana sayfamın sağ tarafında da sizlerle linkini paylaşıyorum. Arşiv müzikleri sevenler için ideal, mükemmel bir radyo. Bugün Cumartesi ve az önce Radyo İlef'de sevdiğim bir şarkı çaldı. Evet dedim bunu paylaşayım yarın. O an fark ettim ki şarkıyı seviyorum, biliyorum ama kim söylüyor onu bilmiyorum. Sanırım uzun süre ben bu şarkıyı Paul Anka söylüyor diye dinledim. Hemen araştırmaya başladım. Bakın neler öğrendim.
kaynak

Çalan şarkı You mean everything to me idi.Seslendiren Neil Sedaka imiş. Duymamıştım bu ismi. Kimmiş ?
 1939 doğumlu Amerikalı piyanist, besteci ve pop şarkıcısı . Frank Sinatra, Elvis Presley gibi bir çok şarkıcıya şarkı sözü yazmış. Wikipedi de , babasının Çanakkale'den  Amerika'ya göç eden bir Türk yahudisi olduğu yazıyor.
Başka hangi şarkıları seslendirmiş diye bakınca One way Ticket'la karşılaştım. Ben o şarkıyı hep Boney M.'den dinlemiştim. Hatta o şarkıyla lise yıllarında bol bol dans etmiştik. Oysa şarkıyı asıl söyleyen Neil Sedaka imiş. Boney M. cover yapmış. Bunu da öğrenmiş oldum böylelikle. Şimdi bunları öğrendinde ne oldu denilebilir. Rahmetli anneannemin'in bir sözü vardı, "kızım; öğren de duvar deliğine sok, gün gelir lazım olur " derdi. Atalarımız hiç bir sözü boşa söylememiş.

İşte bugün için seçtiğim , radyoda çaldığında büyük keyifle dinlediğim pazar şarkısı
You Mean Everything To Me dinlemek için tık tık

You Mean Everything To Me Şarkısının sözlerini de merak ettim tabii ki. Bir kez daha yazıyorum. İngilizce öğrenmediğim için kendime çok kızıyorum. Neyse ki sözleri benim için *çeviren siteler mevcut. 

You are the answer to my lonely prayer
 benim yalnız yakarışımın cevabı sensin
 You are an angel from above
 sen yukardan gelmiş bir meleksin
 I was so lonely till you came to me
 yapayalnızdım sen gelene kadar
 With the wonder of your love
 o aşkının mucizesiyle
 I don't know how I ever lived before
 daha önce nasıl yaşadım bilmiyorum
 You are my life, my destiny
 sen hayatımsın,kaderimsin
 Oh my darling, I love you so
 sevgilim,seni seviyorum
 You mean everything to me
 sen benim için herşey demeksin
 If you should ever, ever go away
 eğer uzaklaşır gidersen
 There would be lonely tears to cry
 yapayalnız gözyaşları ağlamak için olacak

*Alıntı

One Way Ticket dinlemek için tıklayınız



5 yorum:

  1. İŞTEEEEE BUUUUUUUUUU...BAYILDIMMMMM...lİMONATAM NEREDE...
    şarkı süper tam benlik...sözleride çok güzelmiş.teşekkürler...
    One way Ticket'ı da çok sevdiğim zamanında dans edip eğlendiğim bir şarkıdır..asıl söyleyenin bu kişi olduğunu bilmiyordum..o zaman bana ne kalıyor bu Neil Sedaka nın diğer parçalarını bulup arşivlemek..
    çok teşekkür ediyorum...
    keyifle zevkle dinledim...

    YanıtlaSil
  2. ahhh bu gençlik... ne diyeyim size.... neil sadaka nasıl tanınmaz... diyecektim... son anda aklıma geldi ki.. siz onların döneminde kreşte bile değildiniz...:) ama ben bugünü yaşıyor olduğum halde yeni nesil sanaçıların çoğunu tanımıyorum:( ve vaz caydım nasıl tanımzsınız demekten ama "iyi ki tanıştınız" diyorum... muhteşem bir sanatçıdır... ve fazladan bu şarkı benim için özel anlamı olan bir şarkıdır.. teşekkürler..

    YanıtlaSil
  3. Harika...
    Bir pazara yakışan bir melodi..Yüzümde bir tebessümle dinledim, teşekkürler..

    YanıtlaSil
  4. Güzel blog. Kolay gelsin..

    YanıtlaSil
  5. tabiii hep güleliim.
    her gün sadece pazar diil.
    araştırmacı gördüm yine seni.
    tımım dinleyim sadaka.
    one way ticket alıp dönmem bi daha bu dünyaya kikiki.
    :)

    YanıtlaSil

Hesabınız yoksa, yorum yazarken yorumlama biçimi seçeneklerinden URL' yi seçip isminizi yazmanız veya Anonim'i seçip bu kez yorumunuzu yazdıktan sonra sonuna isminizi yazmanız yeterli olacaktır..Zaman ayırdığınız için teşekkür ederim.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...