Salı, Eylül 30, 2014

Ondan bundan şundan

Sayılı gün çabuk geçer. Hiç anlamazsınız nasıl geçtiğini. Bir de o sayı üç aşağı beş yukarı  belli ise çok daha çabuk geçer. Yapabildiklerinizin en iyisini yaparak dolu dolu yaşamışsanız o günleri, arkanızda bir sürü anı bırakır gidersiniz. Bazende tanıdığınız tanımadığınız bir sürü insanda iz bırakır gidersiniz. Ann Ercan ebedi hayata kavuşmuş. Ayşe Arman röportajında hikayenin tamamını okuyamamıştım yürek acısından, bildiğim kadarı ile çocuklarına bir anı kutusu bırakıp gitmiş. İşte hepsi bu kadar hayatın. İyi-kötü  hikayelerle doldurulmuş bir anı kutusu. Nasıl dolduracağınız size kalmış. Güle güle Ann Ercan. Nurlarda uyu. 



30 / eylül / 1207 Mevlana Celaleddin_i Rumî ,Belh kentinde dünyaya geldi.  Tarihte bugün ne olmuş bir göz atayım dedim, ilk satırda bu vardı. Son günlerde bir tevafuk silsilesi yaşıyorum. Hayır olsun. Çok şey Mevlana'ya götürüyor beni. Bir rivayet vardır bilir misiniz acaba? Bir kere gideni hep çağırır Mevlana derler, hani "gel ne olursan ol yine gel " beytinde olduğu gibi. Ben bir çok kere gittim, yine gidesim geldi bu aralar. Kısmet. 
Mevlana ve tevafuk dedim , geçtiğimiz günlerde D&R da Cemalnur Sargut'un sohbetlerinden derlenmiş kitap ile göz göze geldim. Aldım okudum bitirdim, kendime geldim. Malum depresif hallerden çıkamıyorum epeydir. Kitap bana çok iyi geldi. Kendisi Mevlevidir, kitapta Mesnevi okumalarından bölümler var.  İşte tevafuk burada. Sonra bir başka kitabını daha aldım. Sanırım epeyce bir seri okuyacağım, ruhuma iyi geldiği için.  Malum ruh sağlığı her şeyden önemli. 

Rahman Altın  tanıştığımıza memnun oldum. İlk kez duydum adınızı, bu da benim ayıbım mı acaba.? Kelebeğin Rüyası film müziği Moondance Uluslararası Film Festivalinde "en iyi film müziği" ödülü almış. Müzikler Rahman Altın'a ait. Tebrikler. Türk filmi seyretmiyorum ( çok acıklı oluyor, bünyem kaldırmıyor, bununda suçlusu Çağan Irmak'tır, Babam ve oğlum' da salya sümük ağlattı beni o gün bugün pek izlemem.Bazı filmler için yeğenim uyarır beni hatta " sen sakın izleme" der ) o yüzden filmin müziğini Rahman Altın'ın web sitesinde dinledim, dinlemediyseniz bi uğrayın sizde. Biyografisini okuyunca Ankara'lı olduğunu öğrenip, "işte buu, en iyi sanatçılar Ankara'da yetişir " dedim bir kere daha.  Film, festivalde iki ödül daha almış. Birisi "en iyi film" bir diğeri de "en iyi aktör" ödülü.  Aktör;  Mert Fırat. O da Ankara doğumlu. Helal olsun tüm ödüller onlara . 

Ankara Ankara Güzel Ankara

Kendi dünyamızdan çıkıp erkeklerin dünyasına bir göz atalım mı bayanlar. Bizim dünyamızda, ayakkabılar, çantalar, giysiler, yemek tarifleri, ünlüler ne giymiş, nasıl zayıflarım  vs, vbg şeyler var. Ya onların dünyasında ne var. Otomobil, kızlar, para&kariyer, vücuttaki baklavalar ve seks. Bi göz atın TIKTIK 

Küre_i arz fıkır fıkır kaynıyor bu aralar. Bu kez de Hong Hong kısmı fıkırdamaya başlamış. Bir hırka bir lokma anacım, nedir bu insanlığın derdi. Dünya hızla dönüyor ya, bir gün fren yapıverirse halimiz nice olacak acaba. Mancınıkla fırlatılmış gibi nerelere savruluruz. En uzağa insan atma sporu diye bir şey duydunuz ya da gördünüz mü ? İşte buyrun  TIKTIK

mutlu geçsin gününüz



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...