Pazar, Aralık 21, 2014

Pazar Şarkısı

Sabahtan beri elektrikler bi kesiliyor , bi geliyor. Aynen benim devreler gibi. Ben de bugün, bi iyiyim bi kötü. Pis bir baş ağrısı sorunu yüzünden , sabaha karşı uyuyunca, huysuz, huzursuz bir tip oldum bugün. Müzik ve kitap ruhun gıdası. İyi ki var her ikisi de. Şimdi huysuzluğumu en aza indirgeyebilmek için, gıdalarımı alacağım. Kitabımla beraber,  battaniyenin altına girip, sizlerle paylaşacağım eserleri dinleyip, kitabımı okuyacağım. Bir de çay demledim mi, mis . Benim gibi, zamanını kitap okumaya ayırmışlar için bugünkü pazar şarkısı. Huzurlu ve keyifli geçsin günün kalanı.


DAN GİBSON (MİX)



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...