Pazar, Ocak 25, 2015

Pazar Şarkısı

Ben çok fazla sevmesem de, biliyorum bir çoğunuz Pazar gününü hasretle bekliyorsunuz. İşte geldi bir Pazar daha. Umarım dilediğiniz gibi geçer. Bende ayrıca,  hepinize mutlu, huzurlu, keyif dolu bir pazar günü geçirmeyi diliyorum. Mor ve Ötesi söyleyecek bugünkü Pazar şarkımızı. Gül Kendine adlı albümlerindeki bonus şarkılarını dinleyeceğiz. Pazar Günlerini Severim. 
pazar günlerini severim
belgesel izler,kuşların hayatını
maymunların aşkını
zebranın kaçışını
ormanlardan uzak odamda
çay içer, izlerim.
bir de benim belgeselim var
yönetmeni belli
hayatım,aşkım,kaçışım
gülüyorum ben orda
güzel bir hareket çekmişim dünyaya
iyi gözüküyorum,iyi
iyi bugün her şey iyi..



*Bu da benim bonusum  Maroon 5 / Sunday Morning

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...