Cuma, Mart 27, 2015

Ondan bundan şundan

Ellerim buruşuyor, göz kenarlarım kırışıyor, cildimde kahverengi yaşlılık lekeleri artıyor. Eyvah yaşlanıyorum !!!  Çare ne acaba diyen gruba dahilseniz benim gibi, işte bir kaç öneri bize. 

  1. Derimizi onarmanın en iyi yollarından birisi pirinç suyu. İlk kez duydum. Hani yemek yapmak için pirinci ıslatırız ya, o nişastalı suyu dökmüyoruz, yüzümüze sürüyoruz. Sonuçta yumuşacık ve lekelerden arınmış bir cilt garantisi varmış. 
  2. Her derde deva yeşil çay cildin yenilenmesini de  sağlıyormuş. İçtiğiniz çayların poşetlerini atmayıp gözünüze kompres uygularsak, gözlerdeki yorgunluk belirtilerinden kurtuluyormuşuz ayrıca. Aman dikkat poşetler sıcakken uygulama yapmayalım .
  3. Her zaman olduğu gibi su içmeyi ihmal etmiyoruz. Nefes alıp verirken yarım litre su kaybediyormuşuz. Tüm gün boyunca diğer koşullardan kaybettiğimiz su miktarı ise iki litre. Yani günde iki buçuk litre su içersek kaybettiğimiz suyu geri aldığımız gibi cildimizin güzel kalmasına da sebep oluyoruz. 

Yoğurtta son moda probiyotik yoğurt. Yani bile isteye vücudumuza bakteri almamız gerek . Allah'tan bu bakteriler bize dost. Hatta o kadar dost ki, obezite ile savaşta etkili olabileceği düşünülüyor. Diyetinize ilave olarak kullanırsanız zayıflamanıza yardımcı olacaktır. Eczanelerde probiyotik toz satılıyor. Yoğurdunuzu bu tozla yaparsanız , vücudunuza iyilik yapmış olursunuz. Çünkü sindirim sisteminiz ne kadar iyi çalışırsa , siz de o kadar rahat edersiniz. Probiyetikler de bu işte oldukça başarılı. İşte probiyotik yoğurt tarifi.
  • üç kilo süt
  • bir kaşık yoğurt
  • bir çay kaşığı probiyotik toz
Malum, serçe parmağınızın dayanabileceği sıcaklıkta sütün içine, yoğurdu ve probiyotik tozu karıştırıp , kabınızı 50 derece ısıtılmış fırında 4-5 saat bekletmeniz yeterli. Afiyet olsun.


Dolce &Gabbana

Bu yaz dantelli bir giysiniz yoksa sokağa çıkmayın, o derece yani. Her şeyde dantel var. Ayakkabı da bile. Size kalan onu hangi giysinizin neresinde kullanacağınız. İster hazır alın, ister örün ama bir yerinizde bir dantel olsun. Bir de çiçekli böcekli bir şeyleriniz olsun , o da dantel kadar popüler. Ben çiçekli elbiseleri sevdim. Dolce&Gabbana da güzel şeyler var bu sezon. 

Dolce&Gabbana
Fotoğraflar:  DOLCE&GABBANA


2 yorum:

  1. Pirinç suyunu duymuştum ama en kötü huyum fazla su içmiyorum fazla su içince de midem bulanıyor...güzel ve yararlı bilgileri paylaşttığınız için ayrıca teşekkür ederim..sevgiyle kalın..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ah sormayın, bende hiç su içmiyorum, ne kötü.. Beğenmenize sevindim :) Benden de sevgiler.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...