Pazar, Mart 01, 2015

Pazar şarkısı

Hep pazar keyifli, romantik şarkılar seçiyorum. Bugünkü  biraz hüzünlü. Hüzün hayatımızın bir parçası ve onu hayatımızdan çıkarmak çok kolay olmuyor. Bir yerden gelip bizi yakalayıveriyor. Beni de bu sabah , her sabah olduğu gibi radyomu açar açmaz yakaladı. TRT'nin Türk Sanat Müziği radyosu olan TRT NAĞME 'yi açtım ve bir süre sonra çalmaya  başlayan şarkı hüzünlendirdi beni. 

Yaşar Kemal'in ölümü aklıma geldi, şarkıyla alakasız olarak. Uyumak, ölümün provası. Belki de bu çağrışım yaptı. Belkide beş yaşındayken babasının öldürülüşüne  tanık olmuş bir yetim olması, şimdi sonsuz uykuya dalması çağrışımın sebebiydi. Her insanın içinde bir çocuk yaşar. O zaman bu ninni Yaşar Kemal'in içindeki çocuk için olsun. Yetimler güzeli, huzurla uyusun.




Ah yine o menekşe gözler aralı 

Oya kirpiklerde yaşlar sıralı 
Uyu ey gönlümün nazlı maralı




Susun garip kuşlar ötmeyin susun 
Güzeller güzeli yavrum uyusun 
Susun garip kuşlar ötmeyin susun 
Yetimler güzeli yavrum uyusun



Uyu yavrum ninni diyeyim sana 

Şu mahzun gönlümü salma hicrana 
Sen kaldın gidenden hatıra bana 

Susun garip kuşlar ötmeyin susun 
Güzeller güzeli yavrum uyusun 
Susun garip kuşlar ötmeyin susun 
Yetimler güzeli yavrum uyusun


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...