Çarşamba, Nisan 22, 2015

Çay saati

Çay saati gelmişse, yani bir ara dilime takılan haliyle five o'clock tea zamanı, yani benim kendime ayırdığım özel zamanlardan biri gelmiş demektir. Çay bahane, özel zaman şahane. Çayı çok fazla sevmeyen ben, bir tek sabahları babamın demlediği çayın hastasıyım. Bu kadar mı güzel çay demlenir. Üç bardak içiyorum hemen her sabah. Az önce camdan bakarken kar atıştırdığını görünce hemen yaktım ocağın altını. Evet , yanlış okumadınız resmen kar atıştırdı. Çayın yanında da okuma yapayım biraz dedim. Biraz Oku adlı internet sitesinde dolaşıyorum. Kitapları incelemek sanal ortamda bile olsa mutluluk veriyor. Baktığım kitaplar:
 Tess Gerritsen'in Gece yarısından sonra
Metin Hara Aşkın istilası YOL
İlber Ortaylı İstanbul'dan sayfalar 
liste böylece uzarrrr gider....

Ve çayın yanında Chopin dinlemek istedim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...