Pazar, Haziran 19, 2016

Babalar günü


Özel günleri pek sevmem. Birileri  mutlu olurken bir başkaları  mahzun kalır çoğunlukla.  Mağazalar kar edecek derken bir kısım duygusal olarak zarar eder, Annemi de , babamı da her gün sevdim, öptüm, kokladım çok şükür. Kısacası bize her gün özel bir gün oldu. Her gün onların günü aslında. Canlarımız ciğerlerimiz bitanelerimiz onlar. Bir anım aklıma geldi. Bir anneler gününde şaklabanlık yapıp, başıma hediye paketlerine konan süslerden bağlayıp öpmüştüm annemi, sana en güzel hediye ben değil miyim diye . Şımarık olduğum doğrudur.

Özel günleri sevmeme sebeplerimden biride bana ait bir gün olmadığından sanırım. Hiçbir özel güne dahil olamıyorum. Anne değilim, baba değilim, sevgili değilim vs... Adaletsiz bu dünya di mi ?  Kıskanç mıyım ne ? İşin şakasını da yaptıktan sonra günün anlam ve önemine binaen sevdiğim baba şarkılarına geçebiliriz. Bugün pazar ve müzik günü elbette. 


Bana bir masal anlat baba / OYA_BORA

Baba / CEM KARACA

Baba / ATİYE










4 yorum:

  1. Özel günlere ne gerek var insan sahip oldukları ile zaten özeldir size katılıyorum gereksiz günler balkon resimleri şahane tekrar tekrar baktım.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok güzel ifade etmişsiniz. Beğenmenize sevindim .Sevgiler

      Sil
  2. ben seviyorum özel günleri,bi arada olmaya teşvik eden bi şeyler olsun varsın,illa hediye de alınmayıversin. öpülsün koklansın hala onlar varken.
    sevgiler

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Her gün öpe koklaya geçiyor çok şükür.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...