Pazar, Haziran 05, 2016

İlker Özdemir

Pazar şarkısını yayınlamayı hiç düşünmemiştim bugün. Ama birden karşıma çıkıverdi İlker Özdemir. Facebook da önerilen sayfa olarak düştü akışa. Dinleyim bakayım kimmiş, nasılmış dedim, dinledim beğendim, paylaşmaya karar verdim. Uzun zamandır sahne alıyormuş ve ilk albümü çıkmış. Yağmurlar. 

İlker Özdemir'in sesinde hafif bir Suavi havası var. Albümde Suavi'nin en sevdiğim şarkısı Yıllar Sonra'yı da seslendirmiş ama ben Suavi'den dinlemeyi tercih ederim.

Yağmurlar şarkısında ise sanatçıya Zerrin Özer eşlik ediyor. Sesleri uyumlu, güzel olmuş bence şarkı. Sevdim ben . Zerrin'in şarkıya girişi muhteşem.  Beğenirsiniz gibime geldi, bi dinleyin isterseniz.  YAĞMURLAR 


Sözü ve bestesi Kubat'a ait olan Yandım Yandım şarkısı ise oldukça neşeli. Kubat şarkıya sesiyle de destek vermiş. Açın sesi sonuna kadar, çoluk çombak enerjinizi tavan yaptırın evin içinde. Dans dans dans. YANDIM YANDIM 

Keyfiniz bol olsun, gün en güzel haliyle gelsin, gitsin.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...