Pazartesi, Eylül 19, 2016

Çocuklarımız Neden Bu Kadar Çabuk Sıkılıyor, Hayal Kırıklığına Uğruyor Ve Hiç Bekleyemiyor?


Tüm öğrencilere başarılı bir eğitim yılı diliyor, anne babalara da gözünüz aydın diyorum.

Ne heyecanlı ve telaşlı bir gün bugün. Benim bile içim kıpır kıpır. Şimdi aklıma geldi, keşke bir okula gidip , miniciklerin o tatlı heyecanını izleseydim uzaktan. Ben ilkokulu bitirdiğimde, kuzenim ilkokula başladı. Hemde benim ilkokul öğretmenimin okuttuğu sınıfa. Onun sınıfına gitmiştim okulun ilk günleri, bir hafta kadar, Hem öğretmenime yardım, hem de içimdeki öğretmeni yaşatma duygusu ile. Sonrasında da fırsat buldukça küçük sınıflara gittim. Sanırım hala o duygu bende canlılığını koruyor. Şimdi ilk hedef en kısa sürede bir anaokulunu ziyaret etmek olsun o zaman.

Çocuk yetiştirmek çok büyük emek ve bilgi gerektiriyor. Çocuğum olmamasına rağmen bir sürü yazı okuyorum bu konu ile ilgili. Senelerle birlikte ve teknolojinin son sürat gelişimi , hayatımızdaki en baş köşeyi istila etmesiyle beraber, çocukların sorunları da değişti. Şimdi paylaşacağım yazıyı tüm anne babaların ve geleceğin anne babalarının okumasını dilerim. Yazıyı okumak için, butona  tıklayınız lütfen.






Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...