Çarşamba, Ekim 26, 2016

Ondan bundan şundan

Haber başlıklarına bakıyor musunuz ?  Ne kadar tuhaf başlıklar atılıyor. İçerikle hiç alakası olmayan başlıklarla yayınlarını okutmaya çalışan bir medya türedi. Biz bu sahtecilikten ne zaman vazgeçeriz acaba ?  İnsanların (bazı insanlar  ) dürüstlüğe değilde sahteciliğe daha kolay adapte olduğu bir çağda yaşıyormuşum hissindeyim. Saf, temiz duygularımı bile doyasıya açığa çıkaramadığımı fark ettim. Annem bana; yeni tanıştığın insanlarla aranda daima bir mesafe bırak derdi. Yapmazdım, yapamadım. Ama şimdilerde ben bile değişiyorum. Artık daha mesafeliyim. Çünkü kim sahte, kim gerçek ayırt etmek çok zorlaştı.

Haber başlığına göre, haberi okumaya başlıyorsun. Haberin sonunda da küfrü basıyorsun. ( ben yapıyorum şahsen ) Hele web ortamında okumaya kalkarsan küfrün ardı arkası kesilmiyor. Kötü komşu insanı ev sahibi yaparmış, kötü habercilik beni küfürbaz yaptı. Oysa ki bizim evde en büyük küfür eşşoğlueşektir. Bir web sitesini açıyorum, bir şeyler okuyum diye, onuncu saniyede her bir yandan reklamlar fırlıyor bu da ayrı bir sorun. Reklamı atla ve reklamı kapat işareti en  büyük kabuslarım. Bu yüzden  web üzerinden  pek bir şey okuyamıyorum. Küfrü basıp siteyi kapatıyorum. Ne dertliymişim meğer.

Haber başlığı şöyle.
Bermuda şeytan üçgeninin gizemi ÇÖZÜLDÜ.
Yazının sonucu şöyle.
Bugüne kadar yaşanan kayıp ve kaza haberlerinin nedeni , bulutların oluşturduğu ani hava değişimi OLABİLİR.
Hani çözülmüştü gizem !!

Iphone 7 çıkar çıkmaz defosu da ortaya çıktı. Bazı telefonlarda kullanılan modemler internet hızında  yavaşlama yapıyormuş. O kadar para veriyorsun şansına internet hızı düşük modem çıkıyor. Kabus gibi.

Ünlü çocuğu olmak zor. Genellikle ebeveynlerinin gölgesinde kalırlar. Aradan sıyrılmak baya bir meseledir. İş yaşamında da böyledir bu. Patron çocuğu olmak zordur. Sezen Aksu'nun oğlu Mithat Can Özer albüm çıkarmış. Ben sesini çok fazla beğenmedim ilk dinlemede. Sonra sever miyim bilmem. Sezen Aksu dolayısı ile beklentim yüksekti demek ki. Annesine de bir şarkı yazmış.

Gün yine doğar, güz benim adım
Ben daha doğmadan
Acıya tanığım
Bir göz damlası düşer boynuma
Annemin eli olur
Dokunur şefkatle koynuma
Denizin ortasında kalmış gibiyim
Sonra dalga dalga
Karaya vurmuş gibiyim
Ne kadar kalkabilir insan altından?
Hangi gün katıksız bir sevince doğar?
Tanığım ümide de daha doğmadan
En umulmadık anda
Elinden tutar






 Bugünün haberlerinden biri.  Münir Özkul'un yaşadığı binada yangın çıkmış. Özkul'un katına sıçramadığı için Münir Özkul etkilenmemiş. Allah sağlık versin diye dua ediyorum. Bu haberi okurken , eskilerde söylediği bu şarkıyı dinledim . Başka bir şey var onun yüreğinde bence. İnsana ümit, neşe veren bir şey. Şarkıyı dinlerken bunu hissettim.


 Ben olsam bundan sonra yazılanları okumazdım. Hava çok güzel bugün. Kendimi kırlara atasım geldi. Belki sizde yanınıza yiyecek ve okuyacak bir şeyler alıp, varsa yakınlarınızda yeşil alan, oralarda piknik yaparsınız. Sonbaharda ayrı olur piknik zevki. İçtiğiniz çay daha bir leziz gelir sıcak sıcak. Hafif üşürsünüz belki, sarılırsınız hırkanıza ana kucağı  gibi. Yok burada kesiyorum. daha fazla saçmalamayacağım.


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...