Cumartesi, Aralık 10, 2016

Suluboya / Hasan Kırdı
















10 yorum:

  1. Hepsi güzel resimler. Çocukluğumdan kalan bir tebessüm gibi.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Bende her resminde çocukluğuma gidiyorum, o yüzden belkide bu ressamın resimlerini çok seviyorum .

      Sil
  2. bunların sulu boya ile yapıldığına inanasım gelmiyor :( yetenek resmen

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Yetenek , eğitim ve tecrübeyle birleşince bu çıkıyor ortaya sanırım. Bunları yapabilmek için yıllarca çok emek vermiş.

      Sil
  3. Çok hoş, doğalı yansıttığı için çok sevdim.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ne kadar bizden di mi ? Çok sevdiğim bir sanatçı. Her resmi ayrı güzeldir. Ben bugün köy serisini paylaştım. Bide balıkçıları var onlarda ayrı güzel Semicim.

      Sil
  4. Sulu boa yapmak zordur.Yağlı boya gibi duruyor.Çok profesyonel :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Suluboya resim yapanlar içinde en sevdiklerimdendir kendisi, diğer resimlerine de bakın,öneririim.

      Sil
  5. Ellerinize sağlık,Harika olmuş hepsi...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Hasan Kırdı'nın diğer resimlerine de bakmanızı öneririm. Hepsi birbirinden güzeldir. Resimlerin altında facebook sayfasının linki mevcut.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...