Pazar, Kasım 19, 2017

Pazar Şarkısı




Bana iyi gelen şeyler listesi yapsam, bu aralar listenin en başında bu şarkı gelir. Kiralık aşk dizisini de severek izlemiştim. Yormuyordu çünkü beni. Üzmüyordu da. Ve "sevmek" vardı içinde , benim en çok sevdiğim şey. Sevmeyi seviyorum. 

Süper Baba, Perihan abla, İkinci bahar ve çocuklar için Susam sokağı desem içiniz ısınmaz mı ?

Bu tür dizi ve programlar olsa yeniden , ümidim var insanlar daha sevecen, daha mutlu  olur. Dün seraya gittim hercai menekşe fidesi almaya. Oradaki satıcı bayan o kadar suratsız , o kadar agresif bir tip ki, her gittiğimde aynı şekilde davranıyor. Yahu teyzecim ; işini sevmiyorsan başka iş yap. Bizi de germe lütfen, diyesim geldi.  Oysa bu teyzeye iki doz Perihan abla izletsen  yumoş gibi olur yeminle.
Çok büyük dertleriniz yoksa asmayın yüzünüzü ne olur , gülümseyin. Gülümsediğiniz  anlar çok kıymetli çünkü.

Bir de kafamda deli sorular kısmı var yukarıdaki şarkının. Barış Arduç  gerçek yaşamda Gupse Özay'la sevgili. Kiralık Aşk dizisi ve şimdide Mutluluk Zamanı filminde ise Elçin Sangu ile sevgili . Barış ve Elçin birbirlerine muhteşem yakışıyorlar. Gupse'ye sormuşlar ne diyorsun bu duruma diye " bende yakıştırıyorum " gibi bir cevap vermiş. Deli sorum şu ? İçinde neler yaşıyorsun Gupse Özay ? Özgüven de bi yere kadardır diye düşünüyorum. Ben olsam napardım diye bi düşünüyorum ? Zor durum doğrusu . Denk gelir okursa;  Barış'la sonsuza dek mutlu mesut yaşamasını dilerim Gupse'nin.

Ve elbette BONUS şarkımız da var .

Nazınızın geçeceği biri varsa sarılıverin bi zahmet sımsıkı .... Mutlu Pazarlar.




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...