Çarşamba, Ağustos 31, 2011

Oturma odaları


Beyaz ve lila'nın uyumu . Bu rahat koltukta kahve yudumlarken kitap okumanın tadı ayrı olurdu.
Duvardaki objelere bakınca, tüm gün hayatın keşmekeşi ile savaştıktan sonra, bu köşede herşeyle barışmak olsa gerek slogan.


İyi ki duvardaki geyik gerçek değil.

Kaynak ve daha fazlası için  : http://www.ruemag.com/gallery/living-rooms/

Ayrıca site içindeki dergilerin sayfalarını çevirmek ve yakınlaştırarak okumak, yenilikler hakkında bilgi sahibi olmak  isterseniz....

Gece ve müzik

Kimse çiçekleri koparmasın, ümitler hiç bitmesin, sevdalar sonsuza dek sürsün...

Sertap Erener 'den bu gecenin şarkısı ...Tabii ki dinlemek için TIK

http://static2.dmcdn.net/static/video/890/478/23874098:jpeg_preview_medium.jpg?20100806182504

Pazar, Ağustos 28, 2011

Oruçsal hallerim









Photoshop'lu sebze ve meyveler

Photoshoplu sebze meyvelerin fotoğraflarını biraya getirmişler, sağolsunlar. Bize sadece izlemek kalmış. Çok güzeller , ben çok beğendim.

Diğerlerini mutlaka görün derim. Üzümlere bayıldım ben, bir de bu elma karpuza. Şimdiki karpuzlar çok büyük , ne dolaba sığıyor ne de hemen tüketilebiliyor. Oysa bu ne güzel :))

Diğerlerini görmek için TIK

Engin Çağlar Filmlerinden

Çocukluk aşkımdı Engin Çağlar. O günlere dönmek istedim bugün .  Filmlerdeki replikler muhteşemdi. :)) Şimdi, bu kısa alıntı filmleri izlerken güldüm. Kısa bölümler olduğu için konsantrasyon eksikliği oluyor tabii. Tamamını izlesem inanın o eski yıllarda ağladığım gibi yine ağlıyorum . Ben bir kaçını not aldım o repliklerin, bakın neler var .

Uç uç böceğim

Cumartesi, Ağustos 27, 2011

Gece ve müzik


Bu filmi izlemedim ne yazık ki. E izlerim birgün elbet. Ne kadar şanslıyız, eskiden filmi ancak sinemada izleme şansımız vardı, yılllaaarr önce tabii. :)  Filmi kaçırdın mı bir daha izlemek mümkün değildi. Şimdi istediğin zaman izle, istediğin ortamda izle. Gene şükran günümdeyim, bu imkanlar içinde bir şükür :))

Oruçsal hallerim

http://www.meleklermekani.com/imagehosting/uzum1-1412.jpg

http://www.faydalarinedir.com/wp-content/uploads/2011/04/visne.jpg
http://img.blogcu.com/uploads/MeyvelerinFaydalari_MeyvelerinFaydasi_incir.jpg
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/0/0f/Strawberry.jpg/800px-Strawberry.jpg

Tanrım, verdiğin bu nimetler için çok teşekkür ederim. Hepsini yeme isteğim içinse ne diyeceğimi bilemiyorum :))

Okudum

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mevlana_-_Kuppel_2.jpg



Cemalnur Sargut'u televizyonda tanıdım bir kaç yıl önce. Trt de idi galiba , bir sabah programında Cuma günleri sohbetleri vardı. İlgimi çekmiş dinlemiştim bir kaç sohbetini.
Tam da '' uzaklaştırmayın , yaklaştırın '' söcüğüne uygun bir konuşma tarzı vardı ki, beni sohbetine yaklaştırmıştı. Sonra tv izlemeyi bırakınca, bir daha da denk gelmedik.
Bu bir haftadır ben de Hz. Mevlana'ya karşı bir duyarlılık var. Konya'ya gidesim var mesela, nette semazen fotolarına bakıyorum, aklımda Elif Şafak'ın Aşk adlı kitabı var. Bu bilinçli yaptığım bir şey değil. Öyle denk geliyor ama üst üste denk geliyor.

Cuma, Ağustos 26, 2011

ɯıʇʞıɔɐ

Akşamdan pilavı pişirdim
Gene karnımı şişirdim
Çok mani diyecektim ama
Defteri yolda düşürdüm...

Mavi


Resim photoshop da yapılmıştır
Füsun T.

Sonunda yol bitmişti. Şaşkın şaşkın etrafına bakındı. Önünde geniş bir alan vardı. Bir anda sarardı her yer, sanki bir düş görüyordu. Kolları iki yana düştü önce çaresiz bir şekilde. Sonra bir tekme savurdu öylesine. Yürüdü. Yol bitmişti. Artık adımlarını bilinçsizce atıyordu. Etrafında bir sürü karaltı vardı. Aralarından sessizce ilerliyordu. Zaman zaman bir şeylere çarpıyor yalpalıyordu. Ama yürüyordu yinede .

Kadir gecesi


Bahçemizin gülüdür, kabul buyurunuz. Duada iki kum tanesini de unutmayınız.

Gece ve müzik

Eleni Karaindrou - Eternity And A Day 


Perşembe, Ağustos 25, 2011

Dergi okuyalım

Çok yoruldum, çok başım ağrıyor ve çokkk acıktım. Bugün ilk kez acıktım diyebilirim. İftara kadar olan zamanda  nette gezinirken dijimecmua. com dan haberdar oldum. Çok da mutlu oldum . Dijital mecmuada takip ettiğiniz dergileri okuyabilirsiniz. Kaçırdığınız sayılara ulaşabilirsiniz. Ücretsiz olan dergiler var onlara bakabilirsiniz. Ben mesela Ray Gurme yi okudum. T.C.D.D 'nın yolcularına ücretsiz olarak yolculuk esnasında verdiği dergi imiş. İlgimi çekti benim. Çünkü çok acıktım. E orada da bir sürü güzel görüntü ve yemek tarifi var. Sadece yemek tarifi değil bir sürü bilgi var. Dergiyi okumasıda çok rahat. Yapanların ellerine sağlık . Çok sevdim bu web sayfasını. Ben şimdilik Ray Gurme'nin BU SAYISI ' na baktım. Diğer sayılarda gözden geçirilecek en kısa zamanda.
Ücretli olanlarında fiatı bir hayli hesaplı. Abone olup onlarıda satın alabilirsiniz.

İşte Dijital Mecmua hemen tıklayın hemen okuyun :))


Huzur çayı

Fotoğraf: Füsun T.

Günaydın

Günaydın hepimize, ben de dahil. Güzel bir kelime değil mi ? Aydınlık var içinde. Aydın olsun günümüz inşallah. Benimki bol detarjanlı bir gün olacak gerçi. Bir kaç kez söz ettim , fark etmişsinizdir belki. Gazete ve tv'den uzun süredir uzak duruyorum. Tabii katı bir uzaklaşma değil bu. Evde açık olduğu için tv'ye gözüm ve kulağım takılıyor. Gazeteye ise okumayı sevmem dolayısı ile nadirde olsa şöyle bir göz atıyorum. Bu sabah gazeteyi kapıdan ben alınca, açıp baktım . Serdar Turgut'un köşe yazısı dikkatimi çekti.

Tırnak süsleme

Geçen gece yeğenimle beraber kuzenime yemeğe gittik. Gençlerle bir arada olmak çok güzel.  Yeğenim kendi tırnaklarına bu uygulamayı yapmış. Onda görünce çok hoşuma gitti. Tabii ben dururmuyum, nefis bir yemek faslından sonra tırnak süslemeye geldi sıra. Ben mavi üzerine denedim. Kızlar beyaz üzerine denedi. Gene çocuk Füsun ortalıktaydı o gün .Çok eğlenceli geldi bana. Hatta kendi yaratıcılığımı kullanıp resimde transfer ettim tırnağıma. Sonrada sizin için araştırıp asıl kaynağını buldum bu işin. İşte görüntüleri ile birlikte  BURADA  Beyaz üzerinde daha güzel duruyor aslında. Sayfayı açınca üstteki reklam videosunu da izleyin. Şirin bir reklam.

Çarşamba, Ağustos 24, 2011

Yalnızlık ömür boyu

Yağlıboya resim : Füsun T.

Sonunda tamamlandı. Bu resim çerçevelendikten sonra odama asılacak.


MFÖ - Yalnızlık Ömür Boyu by Hilmi Kara

Facebook değişti

Facebook da  yenilikler olmuş . Bakalım mı ne gibi değişiklikler ne gibi yenilikler bunlar.

İşte Facebook da değişenler

Temel


Temel hışımla girmiş içeri.
"Ula uşağum haçan bana KaraLahana ver bakalum!"
Adam şaşırmış:
"Sen laz mısın?"
Temel kızmış:
"Sen şimdi kurbağa bacağu istesem; "sen Fransiz misun" diye mi soracaksun?"
"Ya da pizza isterisem İtalyan miyum diye soracak misun?"
Adam sakin:
"Yooooo..."
Temel demin dediklerini zekice bulmuş, devam etmiş:
"Sosisli isterisem Alaman misun diyeceksun?"
"Taco isterisem Meksikali misun diye soracak misun?"
Adam gülmüş:
"Hayır!"
Temel devam etmiş:
"Tanimarka salamı istesem Tanimarkali mi diyeceksun?"
"Suşi var mi diye sorsam Capon misun diye soracak misun?"
Adam artık sıkılmış:
"Yok yahu niye sorayım ki?"
Temel bağırmış:
"Ula peki hayvan heruf, ne diye kara lahana isteduğum için Laz misun
diye sorayisun o zaman?"
Adam sinirlerine hakim sakince yanıtlamış:
"Beyefendi, burası Teknosa!"

Salı, Ağustos 23, 2011

Oruçsal hallerim

Başım çok ağrıyor. Her ramazan ne yazık ki yaşıyorum bu sorunu. Neyse iftara az kaldı.

Bu ramazan çabuk mu geçti, bana mı öyle geldi. Yeme içme isteğim de geçmiş yıllara göre sıfırın altında gibi vallahi. Oysa ben her ramazan dostlarla bol bol yemek sohbeti yapar, dakka başı menü hazırlardım. Rahmetli anneannemi arardım sık sık,  bu akşama ne pişirdiniz diye. Bir gün onu arar bir başka gün başka bir yakınımı yada arkadaşımı arardım. Telefonu açar açmaz anlarlardı. Hemen saymaya başlarlardı. Maksat mı ? Yoktu bir maksadım, seslerini duymak, takılmak, şakalaşmak, bir tebessüm yaratmak. Herşeyden önce günü sevdiklerimle paylaşmak. Bu ramazan onuda yapmadım, ramazan bitiyor. Aaa , yaptım yaptım. Kurs da arkadaşım Şule'ye sordum ikide bir '' Ne pişirdin Şule'' diye . (Telefonla olmadığı için yapmamışım gibi geldi.) Şule de bol bol tarif verdi. Domatesli köftesini yapacağım bir gün.
Bu ramazan özel bir yemek bile yapmadım. Bu akşama da yemek yok. Sebebi de resim kursundaki arkadaşlarımı yemeğe tercih etmem. Kursa gidip canım arkadaşlarımla bir arada olunca eve geldikten sonrada yemek yapmayı canım istemedi doğrusu. Bu akşam mis gibi bir kahvaltı sofrası, kaşarlı tost, sucuk, reçel, pide ve tüm ramazan boyunca toplam üç yada dört kere içtiğim çay...
Ne diyecek diye merakla okuyorsunuz  ama hiç ölesine yazıyorum valla. İşte oruçsal hallerim ..
Bir taraftanda bunları yazarken Backstreet Boys / Incomplete dinliyorum. Çok güzel şarkı.

Vakit çoksa eğer

Evde oturuyorum ve sıkılıyorum diyorsanız, vaktiniz bolsa, neden böyle basit hobilerle zaman geçirmiyorsunuz. Mutfağınıza asabileceğiniz şirin ve basit bir obje. Hediye de edebilirsiniz.
Yada mahallenin çocuklarını toplayıp birlikte yapmayı deneyip onların da güzel vakit geçirmelerini sağlayabilirsiniz. Artık çocuklar birbirinden uzak yaşıyor, bu tür etkinlikler belki daha çok  bir araya gelmelerine de etken olur.

http://www.webchiem.com/2011/01/how-to-make-ball-flower-paper.html#more

Pazartesi, Ağustos 22, 2011

Gece ve müzik

Bu gece  Madredeus var. Ao Longe O Mar adlı şarkısı ile. Madredeus fado ile folk müziğini birleştirmiş. Portekizli bir müzik grubu. Portekizlilerin saudade şarkılarının yorumcuları bu grup. Saudade dedikleri şeyse Portekiz kültürüne özgü. Uzaktaki bir kişiye veya geçmişte yaşanmış güzel anlara , mutluluk verici anılara yada uzak kişilere özlem. Kısaca özlem şarkıları desek olur mu acaba . Değişik müzikler dinlemeyi seven ben gene bir net gezintisinde buldum bu şarkıyı. Bakalım beğenecek misiniz ?

Ao Longe O Mar-Madredeus

GECE VE MÜZİK ( TIKLAYINIZ )

Ben bunu da sevdim. Beğendiyseniz bir de bunu dinleyin.

O pomar das Laranjerias (TIKLAYINIZ)

Bilgisayarınızdaki notlara heryerden erişin

Fotoğraf düzenleme : Füsun T.


Artık, sürekli bilgisayar başında olmamız nedeni ile, kısa notlarımızı da bilgisayarda tutuyoruz. Peki ama bilgisayarımız evde biz dışardayız ve bu notlara ihtiyacımız oldu. Ne yapacağız ? Bununda çaresi var.

İZLEYİN


Yazılım için site http://www.evernote.com/

Pazar, Ağustos 21, 2011

Sinir oluyorum

Radyo da ağzını yaya yaya, kelimeleri ince harflerle ( ince harf ne demekse, sinirden şimdi icat ettim ) söyleyen program sunuculara (bu ad uygun oldu gibi ) sinir oluyorum.

Kahvemi yaptım, radyoyu açtım , kanal değiştirirken Sibel Can'ın sesini duydum. Kahveme eşlik  edebilir diye oturdum ,şarkıyı dinler geçerim dedim. Tam o sırada  sayın program sunucunun anonsu girdi araya . 
Anonsa başladı , '' şiyymdi sıradaki parrçayı İystanbul 'dan Miehmete armağan ediyoruzz'' gibi bir anons. Resmen Miehmet dedi, kulaklarıma inanamıyorum. !!
İysmaill (İsmail), bienn(Ben), Ayllmanya(Almanya), Ayllaha emaanet olun. vs vs...
Böyle inceltince kibar falan mı oluyorlar , n'oluyo anlamadım gitti. Gençlerde var bu konuşma tarzı, harflere basmaya korkuyorlar. Aynen çimlere basmayınız gibi. Biri bunlara harflere basmayınız demiş galiba. Mehmet yahu Mehmet. O aradaki harf  ''e'' yahu diye bağırasım geldi oturduğum yerden. Bağırayım bağırayım da , hangi hatalı kelimesine bağırayım.

Ayyyhhh düzgün konuşun, sinir oluyorum .....

Pazar şarkısı

To Vals Tou Gamou - Eleni Karaindrou


Digital kayıt yapan dürbünler

Kaynak : http://www.sony.com.tr/product/dph-binocular/dev-5

Sonunda buda oldu diyeceğimiz bir şey daha. Görüntü kaydeden dürbün. Sony firması tarafından çıkarılmış. Nisan 2012 tarihinden itibaren mağazalarda olacakmış. HD ve 3D kalitesinde görüntü alabilyormuş. İstediğiniz anda baktığınız şeyin görüntüsünü kaydetme imkanı varmış. Ayrıca koordinatları da kaydediyormuş.

Alzheimer' a karşı oryantal dans!



Tv izlemediğim gibi fazla gazetede okumam. Ama pazar günleri genellikle okuyorum. Özlüyorum galiba gazetenin hışırtısını, kokusunu. Bugün Pakize Suda'yı okudum hemen. Gene sevdim. Bulursam yazısını nette  paylaşacağım. Çünkü internette bir gün sonra yayınlıyorlar. Şimdi ise bir başka haber okudum onu paylaşacağım. Oryantal dans Alzheimer'a iyi geliyormuş. Sadece bu değil, bel ve bağırsak sorunu olanlarda bu dans sayesinde rahatlıyormuş. E, denemesi hem eğlenceli hemde bedava. Ben kilo vermek amacı ile kullanıp inceldiğimi biliyorum. Demek bu faydalarıda varmış.
İŞTE HABERİN TAMAMI

Oryantal dans ve diğer dansla  ile ilgili bilgi almak için bu siteye baktım.

Cumartesi, Ağustos 20, 2011

Rulo deyip atma

Nasıl yapıldığını tam anlayamadım ama süperrr. Tuvalet kağıdı rulosundan yapılmış. Artık bitmiş rulolara farklı gözle bakacağım bunları gördükten sonra :) Tabii ki bu kadar değil çeşitleri var.
Nerede  ?  BURADA ve BURADA



Dolma biber


Kurumak üzere ipe dizilen dolmabiberler, önce bana poz verdiler. Sonra balkondaki yerlerini aldılar.

Günaydın

Günaydın hepinize .
 Bu gece sahurdan sonra uyuyamadım. E haliyle internet gezintisi yapayım dedim biraz. Pakize Suda'nın perşembe günleri yazdığı ''Perşembe Monologları '' adlı köşe yazıları genelde güzel oluyor. Onlardan birini okudum. Yüzüm güldü hemen. Diğer yazılarını da zevkle okurum çok zaman. Aslında Pakize Suda'yı genel olarak  seviyorum. Lafını sakınmadan söylemesi çok güzel. Yazılarında da , insan ilişkilerindeki ve yurdum insanındaki tesbitleri çok doğru. İşte o köşe yazılarından bir kaçı.

Yüzünüzde tebessüm olsun istedim. Gününüz güzel olsun.


Pakize Suda / Perşembe Monologları

Pakize Suda /Dikkat koynunuzda yılan var !

Cuma, Ağustos 19, 2011

Okudum

Her dakika halimize şükretmeliyiz. İngiltere'de Megan Swart 'ın çok garip bir hastalığı var.
13 yaşındaki genç kızın, statik elektrikle teması beyninin durmasına sebep oluyor.

Haber için tıklayınız

Duş kabin

Bu aralar ev dekorasyonu sitelerini dolaşıyorum. Seviyorum onlara bakmayı. Yeniliklerden haberdar olmayı seviyorum herşeyden önce. İlkokul yıllarımda , babam işi dolayısı ile moda katalogları alırdı. En sevdiğim şey o kataloglarda yer alan ev eşyaları bölümüne  bakmaktı. Genelde Alman ve Fransız mağaza katalogları idi ve orada olan şeylerin hiçbiri o yıllarda Türkiye de yoktu. Ne büyük bir gelişim yaşadık son yıllarda. Şimdi ülkemde yok yok. O yıllarda herkes herşeyi de alamazdı. Şimdi herkesin evinde herşey var. Bak lafı nerden nereye sürükledim  :) 
Hala da seviyorum kataloglara bakmayı. Bakın bu duşkabinlerde  çok güzelmiş.

                                               Kaynak : http://www.trendir.com/archives/cat_shower_enclosures.html

Bu rustik duş kabinin diğer model ve ayrıntılarını burada görebilirsiniz.




Bu akvaryumlu olana bayıldımmm.. Balıkları çok severim çünkü.
Diğerlerini görmek için TIK


Yazının sonuna geldiğimde ne kadar sevecen biri olduğumu farkettim. Sürekli ''seviyorum'' kelimesi kullanmışım :)))

Bunlarada bakın, çok güzeller.

Yorumsuz


Kaynak :http://www.komikaze.net/enteresan.asp?gun=20110726

Gecenin sesi

Fotoğraf :  Füsun T.

Perşembe, Ağustos 18, 2011

Gece ve müzik

Birde Conie Francis den dinleyin. İyi geceler.



Connie Francis - Strangers In The Night (Italian)(SOLA PIÙ CHE MAI) 

Depresyon

Depresyon çağın hastalığı. Hastalık demek de ne derece doğru bilemiyorum . Şimdi depresyonda olmayan kimse yok. Hastalıksa , hepimiz hastayız demek ki. Allah acil şifa versin. Peki depresyon kadında ve erkekde farklılık gösterir mi ? Evet gösteriyormuş. İlerleme durumları şöyle imiş.

Özledim

Bu yaz aylarının miskinliğinden bunaldım ben. Belkide yaklaşan sonbaharı hissettiğimden bilemiyorum ama baharı özledim ben, yüreğimin kıpır kıpır etmesini, o kışdan çıkan tüm tabiatın canlanışı gibi ruhumun canlanışını özledim.
Can Dündar'ın bu yazısını çok severim. Bahar aklıma gelince bu yazı aklıma geldi hemen. Bu yazıyı ara sıra okumayı seviyorum.

Fotoğraf : Füsun T.

 BAHAR GELME ÜSTÜME!..


Bahar, yalvarırım çek git işine..!
Salma üstüme çiçeklerini,
… aklımı çelme!..
Her sabah çimenlerin çiyden ürpererek uyanıyor bahçemde;
sonra güneşle oynaşıp tütsülenmiş gibi buğulanıyor.
Ne zaman sokağa çıksam badem ağaçları salkım saçak çiçek…
Kavaklar kıpır kıpır ıslık ıslığa meltem…
Kırda dayanılmaz bir kekik kokusu, toprakta türlü çeşit börtü böcek…
Yapma bunu bana bahar,
Böyle üstüme gelme..!

Zaten damarlarıma zor zaptediyorum kanımı…
Çoktan cemreler düşmüş beynime, yüreğime…
Kalbimin buzları erimiş.
Göğüs kafesimde ne idüğü belirsiz bir kıpırtıyla geziyorum nicedir…
Bir de sen çıldırtma beni
Krizdeyim ben… tembelliğin sırası değil, uyamam sana…
Al git serçelerini sabahlarımdan, çağlalarına, kokularına hakim ol.
Meltemlerine söyle, deli gibi ıslık çalıp sokağa çağırmasınlar beni…
Bulutların üşüşmesin başıma…
Girme kanıma benim…
… yoldan çıkarma..!

Sen ki en cilvelisin mevsimlerin,
afrodizyakların en etkilisi.
Sevdanın suç ortağısın.
Kıyma bana…!
Biliyorum çünkü; yine kandırıp yeşillendireceksin aşka; gövdemi azdırıp birden çekip gideceksin.
Tam kanım kaynamışken sana, toplayıp allarını morlarını, beni bir kuraklığın ortasında terk edeceksin…
O iple çektiğim ışığın, dayanılmaz olacak o zaman…
Ne o delişmen sabahlar kalacak, ne günaha çağıran çapkın eteklerin
uçuştuğu gün batımları…
Tembel kuşların şakımaktan bitap, ebruli çiçeklerin korkmaktan…
Buselerin nemi kuruyacak çöl rüzgarlarında…
Yeşerttiğin çiçekler, yürekler solacak; damar damar çatlayacak ruhumuz…
Hayat bir ezik otlar diyarına dönüşecek yeniden… yüreğim viraneye…
Her bahar sarhoşluğu gibi, geçecek bu sonuncusu da…
Ebedi bahar, bir başka bahara kalacak.

İyisi mi, hiç azdırma ruhumu bahar…
İş açma başıma…
Git işine!..
Yoldan çıkarma beni!..

Can Dündar

Çarşamba, Ağustos 17, 2011

Seramik banyo aksesuarları


İlle de kuş olacak bir yerlerde. :) Ne yapayım kuşları seviyorum. Çok güzel aksesuarlar. beyaz da her zaman asil duruyor. Diğer modeller için ...
bu sayfayı ziyaret ediniz.

Yağlı boya çalışmam

Satılmıştır

Uğur böcekli kanepe


Zaten uğur böceklerini çok severim. Bu kanepeleride çok şirin buluyorum. Sofrada çok güzel duruyor. Neşe katıyor.

Oruçsal hallerim

Oruçla beraber bende bir sürü değişiklikler oldu. Kendimi kuş gibi hissetmeye başladım. Yok merak etmeyin uçmaya çalışmıyorum Allahtan. Bir hafiflik geldi üzerime. Bunu o kadar çok sevdim ki , yıl orucumu tutsam acaba diye düşünmeye başladım.

Salı, Ağustos 16, 2011

Babune

İki güzel insan bir araya gelmişler ve bizlere nefis ev yemekleri sunmak üzere Ankara 'da Esat caddesi numara 114 de Babune'yi açmışlar. Aylin Altundal Ertan ve Deniz Urlu Akar bu şirin mutfakta harika çiğ börek , mantı ve ev yemekleri yapıyorlar. Ben uzun süredir çiğ börek istediğim için onun tadına baktım. Gerçekten nefisti. Mantılarının da çok güzel olduğunu yiyenlerden duydum. En kısa sürede onunda tadına bakacağım.


Mekanın dekorasyonuda çok şirin olmuş. Sıcacık bir atmosfer.















Zaten her ikiside çok sıcakkanlı insanlar. Sizi güleryüzle karşılıyorlar. Bu samimiyetleri ortama da hemen yansıyor tabii.










Mutfakları da tertemizdi. Hijyene de bir hayli önem vermişler. Ellerine sağlık.












BABUNE
ESAT CADDESİ NO: 114
ESAT/ANKARA

Ya sabır

ALLAH’ım !
kuvvetimin tükendiğini Sana arzediyorum...

gücümün azaldığını,
insanların gözünde küçük düştüğümü Sana şikayet ediyorum...
Ey Merhametlilerin En Merhametlisi..!
Sensin ezilmişlerin Rabbi..!
Sensin benim RABBİM..!
beni kimlerin eline bıraktın?
bana gaddarlık yapan yabancıların eline mi?
yoksa, davamı ipotek edecek bir düşmana mı?
eğer Sen bana gücenmedinse,
kesinlikle bunlara aldırmıyorum...
lakin iyiliğin beni rahatlatacaktır...
Senin nuruna sığınırım;
karanlıkları aydınlatan nuruna,
dünya ve ahiretimi kurtaracak nuruna...
gelecek gazabın, bana ulaşacak öfkenden
kaçıp kurtulacak bir sığınak arıyorum...
Sana sığındım, yeter ki razı ol...
güç ve kuvvet Sendendir,
yalnız Senden...

Peygamber efendimizin  Taif ' de yaptığı sabır duasıdır.

Elvis Presley

Elvis Presley 16 Ağustos 1977 de öldü. Cd lerim arasında en sevdiklerimden bir kaçı da ona aittir. Uzun uzun Elvis'le ilgili yazılar yazmayacağım. Okumak isterseniz diye sayfanın en altına biyografisini ekledim . Ben  ölüm günü dolayısı ile onu anmak istedim. Sizlere de hatırlatmak istedim.



Elvis'in ölmediğine dair bir sürü yazı yazılmıştı. Ben de onun yaşadığına inananlardanım. Sanırım gerçekten ufak bir kasabada yada şehirde herkesin içinde yaşadı , belkide yaşıyor hala. Belkide ben öyle olsun istiyorum.  Yaşamasa bile şarkıları yaşıyor.




Albümleri 1 milyarın üzerinde satmış. Kim bu şarkıyı ondan güzel söyleyebilirdi.



Kulağımızın pası silinsin bu gece...



Elvis'ten
'Çocukken gerçek anlamda hayaller kuruyordum. Çizgi roman okur, kendimi çizgi kahraman hayal ederdim. Film seyreder, filmdeki kahramanla kendimi özdeşleştirirdim. Aslında tüm kurduğum hayaller bir gün gerçek oldu. Hatta defalarca. Çocukluğumda öğrendiğim bir cümle var: Şarkısız bir gün yaşanmış değildir. Yaşamınızda müzik yoksa arkadaşınız da yoktur. Şarkısız yolculuk bitmez. Ben de hep şarkı söylüyorum. Kendim için, sizler için''

BİYOGRAFİ

Hayırlı damat



Bir kayın validenin üç damadı varmış. Birgün bunlar tatile denize gitmişler. Kayınvalide "bakayım damatlarım beni ne kadar seviyor" deyip atlamış denize ve boğulma taklidi yapmaya başlamış. "Büyük damadımmm   boğuluyorummm ne olur kurtar beni" demiş. Büyük damatta hemen kurtarmış. Ertesi sabah büyük damadın kapısında bi reno... laguna üzerinde de bir not "sevgili damadım hayatımı kurtardın kayınvaliden".
Ertesi Gün ortanca damadı denemiş aynı şekilde oda hayatını kurtarmış onunda kapısında bi reno safrane ve üzerinde bi not: "sevgili damadım hayatımı kurtardın kayınvaliden".
Sıra küçük damadı denemeye gelmiş. Ertesi gün yine denize girmiş. "Damadım boğuluyorum ne olur kurtar beni" demiş. Küçük damat "hadi lan boğulursan boğul demiş. kadında oracıkta boğulup ölmüş.

 Ertesi gün küçük damadın kapısının önünde bi ferrari üzerinde de bi not
"Sevgili damadım
hayatımı kurtardın kayınpederin''...

Pazartesi, Ağustos 15, 2011

Gece ve müzik




Gardrop Detoksu

Benzetmenin  böylesi kimin aklına gelir. Çok hoş olmuş bu isim. Sevdim. Geçen günlerde bende yapmışım bilmeden  gardrop  detoksunu . Ben detoks olarak düşünmemiştim tabii. Dolabın içi sürekli dağınık olmaya başlamıştı. Biraz hafifletmenin iyi olacağını düşündüm. Bir de baktım ki biraz değil çok hafifletmem gerekiyormuş. Bir sürü giymediğim ama dolapta duran giysim varmış. Çoğu da küçülmüş ne yazık ki. Sonuçta hafifleyen dolabım düzene girdi, kullanmadığım giysilerde ihtiyacı olanları buldu. ( Türkiye'nin her yerinde giysilerinizi ve diğer yardımlarınızı verebileceğiniz bir ADRES. ) Gardrop detoksu adına gelince , Ayşim Öztürk'ün yazısını okuyunca öğrendim detoks yaptığımı :) Öğrenince de paylaşmak lazım dimi .. Gardrop  detoksu yapmanın bir sürü püf noktası var, onları   buradan okuyabilirsiniz.



Ruh halim

Sabah e-postamda arkadaşımdan gelen bu foto ile gözümü açınca ruhum şenlendi. Begonvili çok sevdiğim bildiği için bana bunu çekmiş yollamış.
Seni seviyorum benim canım....

Pazar, Ağustos 14, 2011

Gece ve müzik

Barselona-Real Madrid

Güzel görüntüler. Spiker ne güzel Messi diye bağırıyor.

Ronaldo ve Messi

Bu gece el clasico gecesi . Barselona ve Real Madrid karşılaşıyor. İki takımda dünyanın en iyi oyuncularına sahip. Maç kanal D den saat 23:00 de yayınlanacak.

Pazar şarkısı

Tom Waits - Blue Skies 


İlginç kasklar

Motosiklet kullanmak apayrı bir tutku. Biraz da beyin işi bana göre. Zamanı iyi hesaplamalısınız, yolu iyi gözlemlemelisiniz, virajı önceden görüp ona göre girmelisiniz,  öndeki aracın kör noktasına dikkat etmelisiniz, risk bölgesinde hemen frenleri kavramalısınız,  vesaire vesaire. Sürekli beyniniz çalışacak, bir sürü şeyi aynı anda düşüneceksiniz, uyanık olacaksınız.

Karalamalar

SANA

Bugün yine sevdim seni
Gözlerimle tuttum ellerini
Gözlerimle öptüm yanaklarından
Gözlerimle kucakladım doyasıya
Gözlerimle sevdim yine seni...

Füsun T.  24.12.1981 © Her hakkı saklıdır.


SwissRoomBox

Roombox , adı çok hoşuma gitti. Tam nohut oda bakla sofa misali. Bayıldım desem ne dersiniz. Harika bir kutu. Ağzım açık izledim .. Düşledim ardından da .Düş kısmı bir hayli eğlenceli idi :)).. Buyrun, siz de izleyin.




Detaylar için TIKLAYINIZ

Cumartesi, Ağustos 13, 2011

Gece ve müzik

Aklıma uzun süredir Mercan Dede dinlemediğim geldi. 800 adlı albümünü çok beğenirim. Yalansız; bazen 800 albümünü  dinlerken kendimi kaybediyorum :))

Hasret yakarmış, kavuşmak varmış...

E madem gece ve müzik...Hepinize iyi geceler... :)

Oruçsal hallerim

Akşam olsa, İstanbul'daki kuzenim her akşam olduğu gibi , tam  iftar saati telefonumu çaldırsa. Tam da o sırada ezan okunsa. Ben sofraya otursam, canımın çok çok istediği ve pişirdiğim tereyağlı, şehriyeli pilavımı  mis gibi zeytinyağlı barbunya eşliğinde yesem.

Mavi Dünyam

''Gökyüzüm'' adlı fotoğraftaki yorum aklıma bu şarkıyı getirdi. Klipde Emel Sayın'ın saçları günün neşesi olacak nitelikte :))) Fakat o yelkenlinin içinde olmak vardı , enginlere açılmak . Nasıl istedim şimdi denizde olmayı. Bu yıl ancak kliplerde ve fotoğraflarda görebileceğim.

Uğur böceğim

Karalamalar

Artık gidebilisin ...Ellerim üşümüyor eskisi kadar
Ellerimi bırakma demeyeceğim sana
Ellerinin izi ellerimde iken...

Ellerim bir başka sıcak artık
Ellerinin izine sarıldıkça
Ellerini ellerimden alıp gidebilirsen
Artık gidebilirsin..........

Füsun T. İkibinliyıllar © Her hakkı saklıdır.


hand in hand. by Simon Schmidt (Sizzo-grafy)) on 500px.com
hand in hand. by Simon Schmidt

Cuma, Ağustos 12, 2011

Gece ve müzik


ÇAPKIN

Kuşlar

Çok güzeller çokkkk.. Orjinal  boyutları ile izlemenizi öneririm. Fotoğrafların üzerine sağ tık yapıp ,bağlantıyı yeni pencerede aç seçeneğini tıklayarak blogdan ayrılmadan orjinal boyutlarla izleyebilirsiniz. Ayrıca fotoğrafçının diğer fotoğraflarını da görebilirsiniz.
Crimson by mommam 777 (mommam777) on 500px.com
Crimson by mommam 777
shhhhhh... by mommam 777 (mommam777) on 500px.com
shhhhhh... by mommam 777
ahhhh... by mommam 777 (mommam777) on 500px.com
ahhhh... by mommam 777
Early bird by mommam 777 (mommam777) on 500px.com
Early bird by mommam 777
Brahminy Kite by mommam 777 (mommam777) on 500px.com
Brahminy Kite by mommam 777




Sordum sarı çiçeğe

Mis kokulu, canım anneannem söylerdi bu ilahiyi, hem söyler hem de ağlardı. Annesi , o minicikken  ölmüş, sanırım birazda onun içindi göz yaşları. Bende az önce yemek yaparken bu ilahiyi  söylemeye başladım, onun sesi kulağıma geldi bir an sanki .
Blogumda ondan birşeyler de olsun istedim o zaman işte.



Sordum Sarı Çiçeğe İlahisi sadakatgrup

Gökyüzüm

Fotoğraf: Füsun T.

İllüzyon ve Ajda Pekkan

İzleyeceğiniz video Hans Klok'un 5 dakika içinde sergilediği 10 illüzyon gösterisine ait. Videoyu izleyince şöyle bir düşündüm. (Sizde düşünün çekinmeyin ) Ben o kutucuklardan birine girsem, sonra kim olarak çıksam acaba diye.

Perşembe, Ağustos 11, 2011

Okudum

Az önce Emrah Serbes'in  afili parçalar (madde 84: ayşenur’un ablası) adlı yazısını okudum.
Yazıda geçen bir cümle çok hoşuma gitti bu arada, çok doğru bir söz...

''Alakasız yerlerde ıstırap çekmek ıstırabı ikiye katlar.''
 Emrah Serbes

Sinir oluyorum

Bugünkü sinir olma hakkımı Mehmet Coşkundeniz için kullanıyorum.... Bu şarkı da onun  ''aşk doktoru'' olarak , aşk ve ilişkiler üzerine  tüm söylemlerine karşılık ona gelsin. :)

Erik kompostosu

Geçen hafta bahçemizdeki erikler oldu .  Biraz minikler, biraz da ekşiler ama olsun. Bizim bahçemizin, hormonsuz, ilaçsız erikleri.

Fotoğraf : Füsun T.

Karalamalar

Herşeyden

Bir sen gitmedin benden,
Umutlarım
Arzularım
Sevdalarım
Beraberinde geldi...

Bir sen gitmedin benden ,
Giderken
Bende, senin verdiğin   ne varsa
Toparlamaya çalıştın

Bir sen gitmedin benden
Sen gittiğin gün
Ben
Herşeyden gittim....


Füsun T. 2003 © Her hakkı saklıdır.


Fotoğraf: Füsun T.
Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...