Cuma, Eylül 28, 2012

Kitap sayfalarından

"Tanrı Daima Tebdil_i Kıyafet Gezer" adlı kitaptan

7 yorum:

  1. Tam da bir iş görüşmesinden geldikten sonra bu sözü görmem pek manidar geldi bana...
    Bu bir işaret mi????

    oofffff....

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Nohutcum hadi hayırlısı diyim o zaman :)Ne diyim :)

      Sil
  2. İşlerin yoğunluğundan giremiyorum... girdim mi birde bakıyorum ki...güzel şeyleriniz var.
    Bunda da çıkamıyorum.:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Kolay gelsin Tebriz :) Boş kaldığınız zaman topluca bakarsınız.

      Sil
  3. yaşamla ilgili en önemli sözlerden olsa gerek.
    :)

    bi emmanuelle vardı. demek ki sonradan rahibe olmuş, bilmiyodum.
    hihihi.
    :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. hahahah :) aynı şeyi düşündüm emmanuelle ilgili olarak :)) O da risk alıp rahibe olmuş demek.

      Sil
    2. A aa bak Deep, rahibe Emmanuelle kimmiş http://tr.wikipedia.org/wiki/Rahibe_Emmanuelle

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...