Cumartesi, Şubat 16, 2013

Günün fotoğrafı

9 yorum:

  1. birden havam değişti, keyfim yerine geldi füsun'cum. sağolasın.
    sen iyisin değil mi?? sevgiyle kucaklıyorum seni...

    YanıtlaSil
  2. Rica ederim Nagehancım, iyi olmaya çalışıyorum işte. Ben de seni kucakladım sevgiyle. Sağol.

    YanıtlaSil
  3. huzur ve zerafet.
    böle olsun hayat hep.
    :)

    YanıtlaSil
  4. Begonvil değil mi o sarılıcı? :)) Ankara iklimi için imkansız bir güzellik..
    Bahçe ve balkon sezonunu açmanı sabırsızlıkla bekliyorum Füsun'cum. Gül sardunyan ne durumda? En çok onu merak etmekteyim? :))

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Begonvil evet. Keşke Ankarada olabilse. Gül sardunyam biraz zor durumda Sudecim. Geçen yaz pek verimli olmadı,bakalım bu sezon nasıl olur.

      Sil
    2. İyi iyi olur iyi olur, geçen yıl alışma dönemiydi, bu yıl gül yüzünü esirgemeyecek senden eminim. :))

      Sil
  5. Böyle bir evim olsun istemem.
    Herkes kıskanır.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Başta ben kıskanırım vallahi, begonvil hayranı olarak çatlıyorum bunları gördükçe.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...