Pazartesi, Ağustos 08, 2011

Zeynep

Evettt, bugün kızımızın resmi de  bitti. Hasan' ın arkadaşı bu kızımız. Henüz bir adı yok. Adını hep birlikte koyacağız. Adını belirleyince konu başlığıda değişecek tabii ki. . Sözü uzatmadan. Beğenilerinize.






Beğenenler '' Beğendim '' kutucuğunu tıklamayı unutmayın :)) Beğenmeyenler bi şey yapmasın :))
Yorumlarınız için de şimdiden çok teşekkür ederim.

Dip not : Ben ressam değilim. Hobi olarak  resim yapıyorum. Kopya resimler yapıyorum. Kısacası bana boyamacı felan desek olur gibi :)) Bu iki resmide bir fotoğraf sitesinde görmüştüm. Çok beğendim ve o fotoğraflara  bakarak yaptım. Nasıl yaptığımı da anlatayım. Fotoğrafın istediğim ebatta  fotokopisini alıyorum. Daha sonra yapacağım kağıda ana hatlarını kopya kağıdı ile çıkarıyorum. Sonraaa , asıl fotoğrafa baka baka boyama işlemine geçiyorum. E belki biraz güzel boyuyorum kabul :)))



8 yorum:

  1. Çok güzel, harika.
    Bu güzel resim ve resimdeki güzel kız çocuğu için sanatçının yani sizin aklınızdan ne geçtiyse o ismi koymalısınız. İlk yapımına başlarken ne gibi duygular içindeydiniz kim bilir.
    Lütfen bizi yormayın.

    YanıtlaSil
  2. Güzel sözlere teşekkür ederim. Ben sanatçı değilim yanlız. Sizin mesajınız üzerine dipnot düştüm yazıya :)İsme gelince diğer resmede arkadaşlarla isim koymuştuk. Hasan öylece çıktı ortaya. İsim teklifleri bekliyorum ısrarla. :)

    YanıtlaSil
  3. Peki o zaman. Hasan'a kardeş '' Elif''

    YanıtlaSil
  4. Bir dosttan bir isim :) Ayşegül

    YanıtlaSil
  5. çokta mütevazi olmayın...resim çok güzel...anlamda yuklemissiniz portreye..çok duygusal bakışlar sezdim gözlerde..adı duygu olsun...frt

    YanıtlaSil
  6. frt hocam teşekkür ederim. Beğenmenize sevindim :)

    İsim için hepinize teşekkürler. Kura çekeriz biraz daha biriksin de :)

    YanıtlaSil
  7. Son günlerde bu çocuklar bizim içimi kavuruyor. Resimlere baktıkça Somali'deki o güzel gözlü çocuklar geliyor aklıma. Hepsini kucaklayıp alasım geliyor oradan, hiç biri ölmesin. Bir insan böyle ölmeyi hak etmiyor.
    Resimlerinizi çok beğeniyorum. Gerçekten bu da en az Hasan kadar güzel olmuş. Forumda da belirttiğim gibi ben "Zeynep" olsun isterdim adı.

    YanıtlaSil
  8. Zeynep olmuş. İyi olmuş.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...