Cumartesi, Ağustos 27, 2011

Okudum

http://commons.wikimedia.org/wiki/File:Mevlana_-_Kuppel_2.jpg



Cemalnur Sargut'u televizyonda tanıdım bir kaç yıl önce. Trt de idi galiba , bir sabah programında Cuma günleri sohbetleri vardı. İlgimi çekmiş dinlemiştim bir kaç sohbetini.
Tam da '' uzaklaştırmayın , yaklaştırın '' söcüğüne uygun bir konuşma tarzı vardı ki, beni sohbetine yaklaştırmıştı. Sonra tv izlemeyi bırakınca, bir daha da denk gelmedik.
Bu bir haftadır ben de Hz. Mevlana'ya karşı bir duyarlılık var. Konya'ya gidesim var mesela, nette semazen fotolarına bakıyorum, aklımda Elif Şafak'ın Aşk adlı kitabı var. Bu bilinçli yaptığım bir şey değil. Öyle denk geliyor ama üst üste denk geliyor.
Bir de internet sitesi var Semazen.net diye, orada ney nağmeleri diye bir bölüm  var. Ney dinlemeyi sevdiğim için ara ara uğrar o siteden ney dinlerdim. Bugün o siteye de uğradım mesela. Gene Hz.Mevlana ile karşılaştım.
Cemalnur Sargut da o sitenin yazarlarından. Yazılarını okumamıştım hiç. Siteye uğramışken onun yazdıklarına da göz atayım dedim ve ''Tasavvuf'' adlı yazısını okudum. Siz de okuyun istedim, içinden kendinize ait alacaklarınız vardır mutlaka.

İşte sözünü ettiğim ney nağmeleri, ruhunuzu dinlendirmeniz için... Tabii sevenler için. Arzu ederseniz önce bunu açın, daha sonra bu nefis ses eşliğinde sayın Cemalnur Sargut'un yazdıklarını okuyun.

Ney Nağmeleri

CEMALNUR SARGUT / TASAVVUF


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...