Pazar, Ağustos 28, 2011

Engin Çağlar Filmlerinden

Çocukluk aşkımdı Engin Çağlar. O günlere dönmek istedim bugün .  Filmlerdeki replikler muhteşemdi. :)) Şimdi, bu kısa alıntı filmleri izlerken güldüm. Kısa bölümler olduğu için konsantrasyon eksikliği oluyor tabii. Tamamını izlesem inanın o eski yıllarda ağladığım gibi yine ağlıyorum . Ben bir kaçını not aldım o repliklerin, bakın neler var .


'' Suratım çamaşır dolabınız diil küçük hanım, önce özür dileyin '' En çok buna güldüm . Kadın dans ederken boynundaki şalı fırlatır atar . Tabii şal esas adamın sırtına gelir konar ve adamın ağzından bu sözcükler dökülür. Böylece tanışırlar. O şal, uçar uçarrr nasılda hedefi bulur ..

'' Beğendim sizi, gözlerinizdeki ateş büyüledi beni, ilk defa oldum böyle''.. Bu sözler tanışma sözleri . Sürat felakettir yahu , bu ne hız :)))

'' Sen beklediğim erkeksin benim '' .  Adamı ilk gördüğünde de bu söylenemez ki kızım.. Bi kaç gün geçsin bari.

'' Hayrola Fikret bey , yoksa tanıdığınız birine mi benzettiniz ''. Hemen her filmde bu  söz kullanılmıştır o günlerde :)) Çünkü mutlaka bir köylü kız vardır filmde ve  intikam için  büyük bir değişime uğramıştır o kız. O zamanlar köylü kızları mutasyona uğruyor , evrim geçiriyordu  kısa sürede. :))

'' Şarkıcılığı aşkımıza tercih etmiş. Hakiki çehresini gördüm bugün, benim için öldü o artık, anlıyorumusun Nuri öldü..''  Anlıyor musun Nuri kısmı yüksek sesle söylenir, ama Nuri'nin yüz ifadesi pek de anlamış gibi değildir. :)) Burda da çok güldüm.

''Merak edilecek bişey yok, bayılmasının asıl sebebi hamilelik ''  O dönemlerde son derece popüler bir teşhis sonucu. Esas kadın bayıldıysa mutlaka hamiledir.  Bayılmaktan korkmaya başlamıştı o dönem genç kızlar. :)))

İyi seyirler. Bize bu videoları hazırlayanlara da teşekkürler.








Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...