Pazar, Ağustos 21, 2011

Alzheimer' a karşı oryantal dans!



Tv izlemediğim gibi fazla gazetede okumam. Ama pazar günleri genellikle okuyorum. Özlüyorum galiba gazetenin hışırtısını, kokusunu. Bugün Pakize Suda'yı okudum hemen. Gene sevdim. Bulursam yazısını nette  paylaşacağım. Çünkü internette bir gün sonra yayınlıyorlar. Şimdi ise bir başka haber okudum onu paylaşacağım. Oryantal dans Alzheimer'a iyi geliyormuş. Sadece bu değil, bel ve bağırsak sorunu olanlarda bu dans sayesinde rahatlıyormuş. E, denemesi hem eğlenceli hemde bedava. Ben kilo vermek amacı ile kullanıp inceldiğimi biliyorum. Demek bu faydalarıda varmış.
İŞTE HABERİN TAMAMI

Oryantal dans ve diğer dansla  ile ilgili bilgi almak için bu siteye baktım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...