Cumartesi, Ağustos 20, 2011

Günaydın

Günaydın hepinize .
 Bu gece sahurdan sonra uyuyamadım. E haliyle internet gezintisi yapayım dedim biraz. Pakize Suda'nın perşembe günleri yazdığı ''Perşembe Monologları '' adlı köşe yazıları genelde güzel oluyor. Onlardan birini okudum. Yüzüm güldü hemen. Diğer yazılarını da zevkle okurum çok zaman. Aslında Pakize Suda'yı genel olarak  seviyorum. Lafını sakınmadan söylemesi çok güzel. Yazılarında da , insan ilişkilerindeki ve yurdum insanındaki tesbitleri çok doğru. İşte o köşe yazılarından bir kaçı.

Yüzünüzde tebessüm olsun istedim. Gününüz güzel olsun.


Pakize Suda / Perşembe Monologları

Pakize Suda /Dikkat koynunuzda yılan var !

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...