Perşembe, Mart 15, 2012

Ruh halim

P1010533
kaynak

5 yorum:

  1. bugün birazcık güneş var gibi çiçekçide taptaze laleler gördüm belki ufak bir yürüyüş kendine bir demet tazecik çiçek ve starbuckstan orta boy bir white chocolate mocca gülümsetir mi seni? bilemedim başka ne yazsam da küçük bir ışık yaksam diye..

    YanıtlaSil
  2. Ben hiç sevmem palyaçoları biliyo musun, bunda küçükken izlediğim filmdeki palyaço katilin ve cem yılmaz esprilerinin payı büyük.Canını sıkan her neyse, gül geçsin. Haa unutmadan, insan somurturken güldüğünden daha fazla yüz kası çalışıyormuş, yani yapması daha zor:) Sevgiler:)

    YanıtlaSil
  3. Kraliçem,çok güzel fikirler. Harikasın ama bugün ne yapsam boş. Olmuyor,olmuyor velhasılı. Yarına Allah kerim.KOcaman sevgiler, teşekkürler.

    Sevgili bahar, sorun yerinde durdukça ne kadar gülüp geçsen de bir sonraki gün yine somurtuyorsun bir şekilde. Buda geçer bakalım napalım. Hayat sınav. Teşekkürler ilgi alakana. Sevgiler.

    YanıtlaSil
  4. Haftasonu bende böyleydim Füsuncum:/

    YanıtlaSil
  5. Ah ah, nolucak bizim bu palyaço hallerimiz dostum :( Umarım baharla birlikte balonlarımızı elimize alır yüzümüze de gülen maskemizi takıveririz.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...