Salı, Mart 06, 2012

Bolat ve mimleri

Ben bu mim işlerinden pek bir şey anlamıyorum açıkçası. Bir de üstüne sevgili Bolat beni mimlemiş ki, ne sorduğunu mim'in ne olduğunu hiç mi hiç anlamadım. :)) Bu aralar biraz tutukluk yapıyorum. Sanırım bir şeyler yazmam gerek.
"Füsun T. bu işe  ne der " demiş.  Hangi işe ne derim anlamamış olsam da diyecek bir şeyler bulurum elbette.

Kağıthane'nin ürünlerini bize tanıttığın için teşekkürler diyebilirim mesela. İstanbul' u bize anlatmanı seviyorum da diyebilirim. Her sözü İstanbul'a bağlamanı seviyorum derim mesela. Kısa kısa yazman çok hoşuma gidiyor derim kesinlikle. Çünkü çok uzun yazıları okuyamıyorum. Profilindeki gezgin fotonu gördükçe gidesim geliyor derim. Yeni yapılan header'ını çok kıskandığımı da söyleyebilirim . Vakit buldukça blogunda gezinip okumadıklarımı okumaya çalışmakta olduğumu da söylerim. Blogunu sevdiğimide söylerim. Tarafından mimlendiğim için mutlu oldum derim.
Tamam belki sen bunları sormadın ama ben bunları  söylemek istedim. Olmadı mı yoksa ?

9 yorum:

  1. Ne tatlı olmuş post ama. :)

    YanıtlaSil
  2. Biz mim dünyasında çığır açmayı deniyoruz da :))))

    YanıtlaSil
  3. Sevgili Dayatılanla yaşayan, yazına baktım ama vakitsizlikten tam olarak okuyamadım. Orada adım geçiyor galiba bi yerlerde :)) Tekrar ziyaret edeceğim blogunu.
    Şeker yorumun için teşekkürler :)

    YanıtlaSil
  4. bir şey değil.. bence tekrar okuma yazımı.. bırak böyle dağınık kalsın..)) bu dağınıklıktan ben çocuklar gibi eğlendim.. ama başka yazılarımı okumaya zevkle beklerim..

    YanıtlaSil
  5. Tekrar değil, henüz hiç okuyamadım gibi bişi, algıda seçicilik sadece adımı gördüm. Gelicem gelicem, uzun uzun ziyaret edicem blogunu.

    Bende eğlendim valla, bişiler oluyo ama ne ? :)))

    YanıtlaSil
  6. sen beni dinle de okuma.. okursan başına iş alırsın.. mesele mim yazmak değil mi.. ne güzel yazmışsın işte.. dost tavsiyesidir bu..:))

    YanıtlaSil
  7. Lütfen beni dayatılanla yaşamaya mecbur etme :)))

    YanıtlaSil
  8. :)) günah benden gittiiii...:)) ben seni kurtarmaya çalıştım.. bolat dayatılanla yaşatmaya çalıştı ama işte.. adımız çıkmış bir kere:))

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...