Çarşamba, Mart 14, 2012

Kağıttan çiçek yapımı

Dün gece çok güzel bir kağıttan çiçek gördüm. Renk güzel, dizayn güzel. Güzel işte yaa. Yapılışıda kolay görünüyor. Daha doğrusu çok zor görünmedi gözüme . Fotoğrafını paylaşamıyorum ne yazık ki, çünkü yayın hakkı saklı. O yüzden linklere tıklayıp bakacaksınız bir zahmet. Ben size renk olsun diye kendi balkonumun çiçeklerinden bir tanesinin fotoğrafını koyayım.

Gününüz güzel olsun, içinize neşe dolsun. . . 


Şimdi kağıt çiçeklerin fotoğrafını görmek için bir kaç tık yapacaksınız.
Şunun güzelliğine bi bakın

isterseniz bu kadar yapın

Yapım aşaması tek tek fotoğraflanmış. Yabancı dilim yok ama google translate ile anlayabildiğim kadarı ile, suluboya kağıdından yapılmış. Önce kağıdı istediği renge boyamış. Kurumasını bekleyin falan diyor çünkü. Olmadı, anlayanlar anlamayanlara anlatsın :))

Yapım aşaması tek tek fotoğraflanmış fotoğrafa tıklaya tıklaya izleyiniz.




4 yorum:

  1. resim gerçekten içaçıcı,teşekkürler

    YanıtlaSil
  2. Şimdi linklere baktımda, ne kadar güzel yapmışlar. O formu vererek yapmak biraz zor olsada denemek lazım.

    Senin Sardunya'nın rengine bayıldım bu arada. Bende yetiştirmeye çalışıyorum :)

    YanıtlaSil
  3. Kar , yağmur kasvetinden sonra kırmızı görmek iyi gelir diye düşündüm Gülümsecim.

    YanıtlaSil
  4. Kağıdın cinsi önemli bence. Açıklamaları iyi okumak lazım. Dizilişi çok zor değil gibi :)
    Sardunya da cömert çiçeklerden, bütün bir yaz çiçek veriyor. Balkonun vazgeçilmezi Aslıcım. Koçtaştan almıştım bu rengi.

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...