Pazar, Mart 25, 2012

Pazar şarkısı

Pazar günlerini çok fazla sevdiğim söylenemez. Nedeni belirgin değil. Düşünüyorum , düşünüyorum geçerli bir sebep bulamıyorum. Uzun yıllardır pazar günlerini, tamamen hımbıl ve tembel bir şekilde , gazete, müzik, kitap, yorgan dörtlüsü ile geçirdiğim zamanlar çoğunluktadır. Ancak öğleden sonra dört gibi, bende bu dörtlüden ayrılıp hayata başladığımı söylesem anlaşılır sanırım .
Düşündüm; beni ve sizi (işte burada hafiften saçmalıyorum, belki siz zaten yeterince canlısınız ) ne canlandırabilir bir pazar sabahı diye, Fabrizio de Andrê yi buldum. Buldum diyorum ama o benim karşıma çıkıverdi aslında. Ve "heyyyy " dedim, ben seni neden bunca zamandır bilmemişim duymamışım. Bu Facebook denilen olayın bazı yönlerini çok seviyorum işte. Bu şarkıyı  bir arkadaşım paylaşmış, onda dinleyince dün, tamam dedim yarının şarkısı bu olmalı.


                       Şimdi kalkıyoruz. Üzerimize uygun bir şeyler giyiyoruz. Atlıyoruz bisikletimize.

Batavus Frysland Dames Bicycle
kaynak

                                            Düşüyoruz yollaraaa....(hayal kurmak faydalıymış deneyin )


The Byway to Barbury
kaynak
                     Ve hangi şarkıyı söylüyoruzzzzz.. (şişşşş hayal bu bozmayınnnn,bu ara fikrim firarda  )


                         tralla la la tralla ley ru



8 yorum:

  1. bazı anlarda bazı şarkılar ruh halimize ilaç gibi geliyor...

    YanıtlaSil
  2. İyi ki müzik var dimi ..

    YanıtlaSil
  3. Heybe ile Bisiklet ... Ben bisikletle seyahat etmek ister misiniz? Ben Akdeniz çevresinde giderek oluşacak benim bisiklet ile birkaç ay için yeni bir macera planlıyorum. Ben mentendré farkında ... Benim fiziksel hazırlık başladım ve biz Ankara'da katılıyorum kim bilir.

    öpücükler

    YanıtlaSil
  4. İyi yolculuklar Victor. :) iyi eylenceler.

    YanıtlaSil
  5. yaaa gülüyorum bilmiyorum niye gülüyorum..bir neşe geldi içime

    Bisikleti görünce zaten bir neşe belirdiydi yüzümde..şatkıyı açınca ...ikş katına katlandı...
    Bu kadar olur diyorum..
    Atla bisiklete,tak kulaklığını bu şarkıyla ağaçlı ,çiçekli yollarda sür gitsin,düş yollara....yorulunca aç sepetini ye tostunu yudumla ayranını...soluklandıktan sonra hayedeeeee bas pedala bas pedala...laa laa laaa laaaaa laaaaa...
    alemsin sen alem çok çok neşelendim bu postunla beni çok mutlu ettin...sevgiler..saygılar...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Neşe veren bir şarkı bu, bende arada suratımı astığımda dinliyorum :)Sevgiler.

      Sil
    2. ne çok kelime hatası yapmışım...şatkı dediğim şarkı, ikş dediğim iki
      anla buradan ne kadar coşmuşum ne yazdığıma bile bakmadan gönderdim yorumumu...pardon yazım yanlışlarım için...

      Sil
    3. Ben anladım hepsini merak etme :)

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...