Cumartesi, Mart 10, 2012

Pakize Suda

Seviyorum yazılarını. Hem de çok. Her zaman okuyamasam da ara sıra okuyor ve mutlu oluyorum benim gibi düşündüğü için. Belki de içimdekileri çok iyi ifade ettiği için seviyorum onu.
Şu iki yazıyı ben yazmış olsaydım, ben de aynen  böyle yazardım. Bunaldım, hemde çok. Ve 4- 5 yıldır oturup tv izlemeyen , gazete okumayan biri olarak bile bunaldım. Kulak ve göz misafiri olmam  yetiyor bunalmaya.


O kadar güzel bir cümlesi var ki " " kaçacak ücra bir köy , kasaba kalmadı. Nereye gitsen "Türkiye'nin nabzı" orada atıyor" "
Bakın neler yazmış Pakize Suda

Yarım paket çikolata alımı

                              Deveyi gütmek

2 yorum:

  1. Pakize Suda'yı ben de çok severim İzmirli olması da ayrıca gururlandırır beni. Bu da çok tatlı bir yazıymış. :)

    YanıtlaSil
  2. Ben pek gazete okumam ama onu okumayı seviyorum. :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...