Pazar, Mart 11, 2012

Pazar şarkısı

Ricardo Arjona en Viña del Mar 2010
kaynak

Ricardo Arjona'yı mutlak bilenleriniz vardır ama ben az önce ilk kez dinledim.  Sevdim mi . Eh fena değil. Guatemalalı imiş kendisi. Yeni sesler dinlemeyi seviyorum. Radyolarda sürekli çalan şarkılardan bıktım resmen. Hele Türkçe pop yayın yapan kanallar. Akşama kadar belli başlı şarkılarla bayıyorlar. O yüzden duymadığım şeyleri dinlemeyi sever oldum iyiden iyiye.
Ricardo Arjona _ Gaby Moreno

Ben bu şarkıdan sonra Ricardo'yu değilde düet yaptığı
Gaby Moreno'yu daha bir beğendim sanki. Bayıldım mı , hayır. Ama böyle bir ses de varmış öğrendim sadece. Elinde gitar olması benim için yeterli dinleme sebebi idi. Bu yaşımdan sonra gitar alacak gibiyim. Uzun zamandır istiyorum da evdekilerin kafasını ütüleme bahsi biraz düşündürüyor. Issız bir adaya düşsem yanıma alacağım 3 şeyden biri gitar olsa, bende ıssız bir adaya düşsem nasıl olur acaba, hem çalar hem söylerim.

Gaby Moreno

3 yorum:

  1. Müzik de güzeldi ama ben görüntülere dalip gittim..:)

    YanıtlaSil
  2. Görüntüler çok hoş gerçekten. Guatemala mı acaba, sanatçı oralıymış. Gaby'nin yorumu öne çıktı dinlerken.

    YanıtlaSil
  3. Bilgisayarım açmadı ....off off ...çatlıyorum merağımdan...

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...