Pazar, Mart 18, 2012

Pazar şarkısı

Cd'lerim arasında yer alan,  çok sevdiğim , her zaman keyifle dinlediğim seslerden biri. Amerikalı sinema oyuncusu ve şarkıcı. 1915 doğumlu. 1939 yılında çalıştığı cafede Harry James tarafından keşfedildi. Ve onun grubuna katıldı.“From the Bottom of My Heart” şarkısı ile ilk plağını yaptı. 1942 yılında bir radyo programında söylediği şarkılarla ülke çapında tanındı. Bir çok müzikal filmde rol aldı. 1990 yılında hala konserler vermekteydi. 1998 yılında ise Amerika da öldü. Acaba kim ?

hepinize iyi pazarlar, keyifli dinlemeler

2 yorum:

  1. benim gibi nostalji delisinin Frank Snatra yı sevmemesi mümkün değil değil mi?
    yine güzel bir şarkısı..teşekkürler ediyorum..
    bende bilrmisin bilmiyorum ama Günümüzde bu denli sanatçıları arıyoruz yani ben arıyorum yeni keşiflerimden biri var..senden kaçmamış olabileceğini düşünsemde...Şimdikilerin Frank snatra nın varisi olarak adlandırdığı MİCHAEL BUBLE var ...klasik olan parçaları hakkını vererek seslendirmiş bu kişiyi dinlemeni tavsiye ediyorum..

    http://www.youtube.com/watch?v=Edwsf-8F3sI

    bu url en sevdiğim parçasıdır..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tanıştığıma memnun oldum , ilk kez dinledim.

      Sil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...