Çarşamba, Mart 21, 2012

Sade kahve


Foto : Füsun T.
fotoğrafın konu ile ilgisi yok, içimiz açılsın diye buraya yerleşti
Kahve içmediği zaman başı ağrıyan gruptanım. İlle de sade kahvem. Günde iki kere muntazam içici bendeniz. Eğer ki kahve içmemişsem , biliniz  hastayım. Kahve ritüelimi bir gün detaylı olarak anlatayım. Uzak diyarlardan misafirim gelecek az sonra. Biz onunla kahvelerimizi içip, tatlı tatlı sohbetimizi yapıp, falımıza bakarken siz de mahrum kalmayın istedim. Size önerim var bir de. Ben sade kahveciyim genelde ama Selamlıque'ın tarçınlı kahvesi de hiç fena değil. Değişik lezzetler arayanlara öneririm. Hepimize afiyet olsun,ferah kahveleriniz olsun .

Benim kahvem sade olsun lütfen TIK

5 yorum:

  1. Bak şimdi bu yazıyı isteyken okusam kesin kahve yaptırırım kendime:)))

    YanıtlaSil
  2. E yap iç hemen. Falında ne çıktı, ,iyi mi bari.?

    YanıtlaSil
  3. aslında kahvede tamda içimiz açılsın diye paylaştığınız resimdeki gibi bir ortamda daha güzel olur.. :)

    YanıtlaSil
  4. Kahveyi sevmem ve çok aramam, ama yazınız keyif dolu.
    Ama adı neden gavurca? Avrupa, kahveyi bizden öğrendi, gavurcaya özenmek niye?

    YanıtlaSil
  5. Gezi/yorum, uzun süredir yoktunuz sanırım. Hoşgeldiniz. Ah ah, hele biz Ankaralılar bir damla suya hasretken , şıkır şıkır dalgaların eşliğinde elbette daha güzel olur kahve keyfi.

    Sn Merki, bu konuda acaip dertliyim. O kadar içim acıyor ki bu yabancı isimleri gördükçe , duydukça. Yazık bizim memleketimize çok yazık. Kendinden bu kadar korkan( Dahası, utanan diyeceğim de dilimi tutayım diyorum ) bir başka millet var mı acaba.Bir ara her gittiğim lokantada, kafe de ( bunun Türkçe karşılığı neydi ? ) sürekli söyleniyordum , garsonlara, firma sahiplerine, ama ben de vazgeçtim sonunda bir nebze. Baş edileblecek hali çoktann geçti çünkü durum. Saatlerce yazabilirim bu hususta. Çok dertliyim çünkü... :)))

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...