Perşembe, Mart 08, 2012

Sıkıntının doğumu

Hay bu dolunay'ın diyesim var vallahi. Sakın ayıplamayın. Ne yapayım çok sıkıntı yaratıyor bende. Faydası da olmuyor değil bazen . Mesela bugün gibi. Bu kitap ayracını yapmama sebep oldu.


Eski bir yemek dergisine bakarken gördüm bu kalbi. Ani bir kararla kestim ve arkasına karton yapıştırdım. Zaten kalp olan her şeye bayılıyorum. 

Sonra onu kalıp yaparak, aynı şekilde  bir karton daha kestim. Birbirine yapıştırırken arada biraz açık kısım bıraktım , sayfaya takabileyim diye. Bu çıktı işte ortaya. 
Sevdim ben bunu . . . 



2 yorum:

  1. çok hoş olmuş yaa ellerine sağlık tatlım

    YanıtlaSil
  2. Bende çok sevdim :)) Hele renklerine bayıldım kendi kendime Gülümsecim :)

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...