Perşembe, Mart 22, 2012

Tanrım beni yavaşlat




Rusty Run Away
kaynak
Tanrım, Beni yavaşlat. Aklımı sakinleştirerek kalbimi dinlendir...
       
kaynak


 Zamanın sonsuzluğunu göstererek bu telaşlı hızımı dengele... Günün karmaşası içinde bana sonsuza kadar yaşayacak tepelerin sükunetini ver . 


Mountain Goat, Glacier National Park
kaynak
Sinirlerim ve kaslarımdaki gerginliği, belleğimde yaşayan akarsuların melodisiyle yıka, götür.


waterfall
kaynak
 Uykunun o büyüleyici ve iyileştirici gücünü duymama yardımcı ol...


Sleeping and sleeping / Só dorme
kaynak
Anlık zevkleri yaşayabilme sanatını öğret; bir çiceğe bakmak için yavaşlamayı, güzel bir köpek ya da kediyi okşamak için durmayı, güzel bir kitaptan birkaç satır okumayı, balık avlayabilmeyi, hülyalara dalabilmeyi ögret...
foto: Füsun T.
Her gün bana kaplumbağa ve tavşanın masalını hatırlat. Hatırlat ki yarışı her zaman hızlı koşanın bitirmediğini , yaşamda hızı arttırmaktan çok daha önemli şeyler olduğunu bileyim...

Rabbits n Stuff
kaynak
 Heybetli meşe ağacının dallarından yukarıya doğru bakmamı sağla. Bakıp göreyim ki, onun böyle güçlü ve büyük olması yavaş ve iyi büyümesine bağlıdır...

Oak Tree
kaynak
Beni yavaşlat Tanrım ve köklerimi yaşam toprağının kalıcı değerlerine doğru göndermeme yardım et. Yardım et ki, kaderimin yıldızlarına doğru daha olgun ve daha sağlıklı olarak yükseleyim.

Open Star Cluster NGC 6791
kaynak


Ve hepsinden önemlisi... Tanrım, Bana değiştirebileceğim şeyleri değiştirmek için CESARET, Değiştiremeyeceğim şeyleri kabul etmek için SABIR, İkisi arasındaki farkı bilmek için AKIL ve Beni aşkın körlüğünden ve yalanlarından koruyacak DOSTLAR ver...


foro : Füsun T.
Bu sabah bir arkadaşım sayesinde bu dua ile karşılaştım. Hitit duası olarak geçiyor. Bana iyi geldi, sizlerde okuyun istedim ve bu post'u hazırladım. Gününüz güzel olsun.

Fotoğraflar  Flickr dan alıntıdır.

6 yorum:

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...