Cuma, Ağustos 19, 2011

Duş kabin

Bu aralar ev dekorasyonu sitelerini dolaşıyorum. Seviyorum onlara bakmayı. Yeniliklerden haberdar olmayı seviyorum herşeyden önce. İlkokul yıllarımda , babam işi dolayısı ile moda katalogları alırdı. En sevdiğim şey o kataloglarda yer alan ev eşyaları bölümüne  bakmaktı. Genelde Alman ve Fransız mağaza katalogları idi ve orada olan şeylerin hiçbiri o yıllarda Türkiye de yoktu. Ne büyük bir gelişim yaşadık son yıllarda. Şimdi ülkemde yok yok. O yıllarda herkes herşeyi de alamazdı. Şimdi herkesin evinde herşey var. Bak lafı nerden nereye sürükledim  :) 
Hala da seviyorum kataloglara bakmayı. Bakın bu duşkabinlerde  çok güzelmiş.

                                               Kaynak : http://www.trendir.com/archives/cat_shower_enclosures.html

Bu rustik duş kabinin diğer model ve ayrıntılarını burada görebilirsiniz.




Bu akvaryumlu olana bayıldımmm.. Balıkları çok severim çünkü.
Diğerlerini görmek için TIK


Yazının sonuna geldiğimde ne kadar sevecen biri olduğumu farkettim. Sürekli ''seviyorum'' kelimesi kullanmışım :)))

Bunlarada bakın, çok güzeller.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...