Perşembe, Ağustos 25, 2011

Dergi okuyalım

Çok yoruldum, çok başım ağrıyor ve çokkk acıktım. Bugün ilk kez acıktım diyebilirim. İftara kadar olan zamanda  nette gezinirken dijimecmua. com dan haberdar oldum. Çok da mutlu oldum . Dijital mecmuada takip ettiğiniz dergileri okuyabilirsiniz. Kaçırdığınız sayılara ulaşabilirsiniz. Ücretsiz olan dergiler var onlara bakabilirsiniz. Ben mesela Ray Gurme yi okudum. T.C.D.D 'nın yolcularına ücretsiz olarak yolculuk esnasında verdiği dergi imiş. İlgimi çekti benim. Çünkü çok acıktım. E orada da bir sürü güzel görüntü ve yemek tarifi var. Sadece yemek tarifi değil bir sürü bilgi var. Dergiyi okumasıda çok rahat. Yapanların ellerine sağlık . Çok sevdim bu web sayfasını. Ben şimdilik Ray Gurme'nin BU SAYISI ' na baktım. Diğer sayılarda gözden geçirilecek en kısa zamanda.
Ücretli olanlarında fiatı bir hayli hesaplı. Abone olup onlarıda satın alabilirsiniz.

İşte Dijital Mecmua hemen tıklayın hemen okuyun :))


Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...