Salı, Ağustos 23, 2011

Oruçsal hallerim

Başım çok ağrıyor. Her ramazan ne yazık ki yaşıyorum bu sorunu. Neyse iftara az kaldı.

Bu ramazan çabuk mu geçti, bana mı öyle geldi. Yeme içme isteğim de geçmiş yıllara göre sıfırın altında gibi vallahi. Oysa ben her ramazan dostlarla bol bol yemek sohbeti yapar, dakka başı menü hazırlardım. Rahmetli anneannemi arardım sık sık,  bu akşama ne pişirdiniz diye. Bir gün onu arar bir başka gün başka bir yakınımı yada arkadaşımı arardım. Telefonu açar açmaz anlarlardı. Hemen saymaya başlarlardı. Maksat mı ? Yoktu bir maksadım, seslerini duymak, takılmak, şakalaşmak, bir tebessüm yaratmak. Herşeyden önce günü sevdiklerimle paylaşmak. Bu ramazan onuda yapmadım, ramazan bitiyor. Aaa , yaptım yaptım. Kurs da arkadaşım Şule'ye sordum ikide bir '' Ne pişirdin Şule'' diye . (Telefonla olmadığı için yapmamışım gibi geldi.) Şule de bol bol tarif verdi. Domatesli köftesini yapacağım bir gün.
Bu ramazan özel bir yemek bile yapmadım. Bu akşama da yemek yok. Sebebi de resim kursundaki arkadaşlarımı yemeğe tercih etmem. Kursa gidip canım arkadaşlarımla bir arada olunca eve geldikten sonrada yemek yapmayı canım istemedi doğrusu. Bu akşam mis gibi bir kahvaltı sofrası, kaşarlı tost, sucuk, reçel, pide ve tüm ramazan boyunca toplam üç yada dört kere içtiğim çay...
Ne diyecek diye merakla okuyorsunuz  ama hiç ölesine yazıyorum valla. İşte oruçsal hallerim ..
Bir taraftanda bunları yazarken Backstreet Boys / Incomplete dinliyorum. Çok güzel şarkı.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...