Perşembe, Ağustos 25, 2011

Tırnak süsleme

Geçen gece yeğenimle beraber kuzenime yemeğe gittik. Gençlerle bir arada olmak çok güzel.  Yeğenim kendi tırnaklarına bu uygulamayı yapmış. Onda görünce çok hoşuma gitti. Tabii ben dururmuyum, nefis bir yemek faslından sonra tırnak süslemeye geldi sıra. Ben mavi üzerine denedim. Kızlar beyaz üzerine denedi. Gene çocuk Füsun ortalıktaydı o gün .Çok eğlenceli geldi bana. Hatta kendi yaratıcılığımı kullanıp resimde transfer ettim tırnağıma. Sonrada sizin için araştırıp asıl kaynağını buldum bu işin. İşte görüntüleri ile birlikte  BURADA  Beyaz üzerinde daha güzel duruyor aslında. Sayfayı açınca üstteki reklam videosunu da izleyin. Şirin bir reklam.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...