Pazartesi, Ağustos 15, 2011

Gardrop Detoksu

Benzetmenin  böylesi kimin aklına gelir. Çok hoş olmuş bu isim. Sevdim. Geçen günlerde bende yapmışım bilmeden  gardrop  detoksunu . Ben detoks olarak düşünmemiştim tabii. Dolabın içi sürekli dağınık olmaya başlamıştı. Biraz hafifletmenin iyi olacağını düşündüm. Bir de baktım ki biraz değil çok hafifletmem gerekiyormuş. Bir sürü giymediğim ama dolapta duran giysim varmış. Çoğu da küçülmüş ne yazık ki. Sonuçta hafifleyen dolabım düzene girdi, kullanmadığım giysilerde ihtiyacı olanları buldu. ( Türkiye'nin her yerinde giysilerinizi ve diğer yardımlarınızı verebileceğiniz bir ADRES. ) Gardrop detoksu adına gelince , Ayşim Öztürk'ün yazısını okuyunca öğrendim detoks yaptığımı :) Öğrenince de paylaşmak lazım dimi .. Gardrop  detoksu yapmanın bir sürü püf noktası var, onları   buradan okuyabilirsiniz.



1 yorum:

  1. şahane bu detoks işleri
    hem giyinmediklerin birine gidiyor
    hem hafifliyorsun

    YanıtlaSil

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...