Pazar, Ocak 29, 2012

Pazar sineması


İlkbahar,Yaz,Sonbahar, Kış... Ve İlkbahar. Filmin orijinal adı  Bom yeoreum gaeul gyeoul geurigo bom. 2003 yılı yapımı bir film. Filmin yönetmeni ve senaristi  ise Güney Koreli bir isim ,Kim Ki_duk.

kaynak



Dün gece bu filmi uzun zaman sonra ikinci kez  izledim. Çok fazla tekrar yaptığım film yoktur. Kadın Kokusu dışında. Al Pacino'nun o filmini sonsuz kez izleyebilirim. Sinemayı severim ama tiyatro kadar değil. Çok  bilgimde yoktur sinema  konusunda. Bir şeyler izleyim dedim. Aklıma bu film geldi .  Özlemişim . Tekrar izlemek istedim ve izledim. Sanırım bir üçüncü kez de izleyeceğim. Uzak doğulu yönetmenlerin filmlerini seviyor gibiyim. Daha öncede Despatures/ Gidişler isimli bir Japon filmi izlemiş ve önermiştim sizlere. O da çok etkileyici idi.
İlkbahar,Yaz,Sonbahar, Kış... Ve İlkbahar'ı sizlerden  de izlemiş olanlarınız mutlaka vardır. İzlememiş olanlara ise kesinlikle öneririm. Pazar günü için güzel bir seçim olabilir. Çünkü  bu film bambaşka. Yalnız filmi izledikten sonra kendinizi tuhaf hissedebilirsiniz. Çok normal telaşlanmayın. İzleyen hemen herkes aynı şeyi söyledi.Filmden benim sevdiğim bir kaç şey. Sevginin gücü, mevsim geçişleri , kapıların olmaması çok hoştu. Özellikle göldeki kapıya bayıldım. İnsanın iç dünyası ile dış dünyası gibi. Bugün sahiplenme konusunda daha bir esneğim mesela. Kısacası bir yerinden tutunuyorsunuz filme. Görsellik de mükemmel filmde. O gölün güzelliği için bile izlenebilir. Neyse uzun uzun anlatmayım, tadı kalmaz. Çok etkilendiğim ve beğendiğim bir film olduğunu söylemek istedim sizlere. Bilmeden izlemem diyenlerdenseniz ve konuyu merak ederseniz. BURADA  uzun uzun bilgi verilmiş.
Filmin müziği Kim Young-im tarafından seslendirilmiş. Dinlemek için Tıklayınız

Ve fragman için TIKLAYINIZ

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...