Perşembe, Ocak 05, 2012

Minik fikirler

Benim bu yıl ki çam ağacım. Minik ama gönlümce süsleyebiliyorum. Oluklu kartondan bir kalp ve yıldız yaptım üzerine asmak için. Yıldızım parlasın, kalbim hep güzelliklerle dolsun diye. Biraz büyük oldu ama, amannn olsun dedim. "Her şey mükemmel olmak zorunda değil" anla artık bunu . Kendime böyle söylüyorum ara sıra, çünkü ben bir mükemmeliyetçiyim. Bu yaşıma kadar da bu sebepten çok çektim.


 İnternet de  bol vakit geçiren biri olarak, sürekli bir şeyler görüyorum. Sonra neyi nerede gördüğümü de unutuyorum. Unutmadan hemen bu postu hazırlayayım dedim.  İnsanoğlu çok üretken. İstekli  olması, kafaya koyması yetiyor. Bir noel ağacı gördüm. Çok da hoşuma gitti. Noel geçti ama bir sonraki noel için , çam ağacım yok diyenler için. Bakın nasıl bir noel ağacı yapmışlar. Minik bir fikir.

Burada

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...