Pazartesi, Ocak 16, 2012

Mumluk


Akşama kadar blogları dolaşınca insan aşka geliyor.  O kadar marifetli kişiler  var ki. Sabırla, titizlikle ürünler yapıyor ve sergiliyorlar bize. Çok sabırlı bir insan olmama rağmen , bazı şeylerde heyecandan sanırım ben o sabrı gösteremiyorum. Sevgili cafe nohut cam kavanozdan mumluk yapmıştı. Yabancı bir blogda da daha önce görmüştüm ama yapmak için niyetlenmedim. Bu cafe nohut da bir şey var . Beni aşka getiriyor. Sunumu farklı sanırm. İçindeki enerjiyi ve isteği yansıtıyor demek bana. Onun sayfasında gördüm aynı mumluğu. Görünce aşka geldim. Evde, o anda ne malzeme varsa , hemen bir araya getirip bu gördüğünüz mumluğu yaptım. Sabırsız davranıyorum dedim ya, evdeki malzemeler minik kavanoza eksik geldi. Dantelin boyu kısa kaldı. Kavanozun poposu açık kaldı kısacası. Ne dedim biliyor musunuz ?  " Amannnn bu da böyle oluversin .." Hemen bir dip not düşeyim, insan yaş aldıkça daha bir rahat davranmaya başlıyor. En azından ben öyle oldum. Bakıyorsunuz ki hayat geçip gidiyor, ufak ayrıntılara takılmaya zamanın kalmadığını daha iyi idrak edebiliyorsunuz. Tabii, genç yaşlarında da böyle olanlar vardır muhakkak . Fakat benim gibi genç yaşlarında mükemmeliyetçi  olup, hayatın hızlı aktığını , her şeye takılmamak gerektiğini sonradan idrak edenlerde vardır. 
Mumluğun üzerindeki dantel,  daha önce blogda yayınladığım bardak için yapmış olduğum dantellerden. 
İşte, uydur buydur yaptığım mumluk bu . Akşam kahvesinin yanında yakıp keyfine bakmak güzeldi. Ben sevdim, mutlu oldum. Yanınca daha bir güzel göründü gözüme. Kahvemi daha bir zevkle içtim.  Kahve ritüelimi bir başka zaman anlatayım. Mumsuz olmaz. Böylece, evin içindeki bir sürü mumluğa  bir yenisi eklendi. 




Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...