Perşembe, Temmuz 21, 2011

Bardak altlığı

Ara sırada  olsa tığ işi yapmayı seviyorum. Bu modeli de bir kaç yıl önce Zara Home da görmüştüm. Amerikan servisi de vardı ama ben sadece bardaklık ve bardak altlığını uyguladım. Bu modeli örmeye başladım, o sırada bir dostum geldi beğendi, ördüğümü ona hediye ettim. Bu uzun süre böyle devam etti. Bu sefer kendim için örüyorum dedim , gene hediye ettim :) Bir sürü ördüm böyle böyle. Severek ördüm, seve seve hediye ettim dostlarıma , sonunda kendime örebildim ve severek de kullanıyorum. Hani biz Türkler de bir misafir kültürü vardır. Misafire herşeyin en iyisi , en güzel şekilde sunulur. Hep devam etmesi dileği ile. Ben de misafirlerimize kullanıyorum tabii ki bunları.



                        Lame ve dore ipleri tercih ettim ben. Makara şeklinde satılıyor.















Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...