Pazar, Temmuz 17, 2011

Srebrenitsa

Bu internet ne tuhaf bir yer. Düşünün ki bir otobüs durağındasınız. Gideceğiniz yer belli. Falanca numaralı otobüse binip gideceğiniz yere ulaşacaksınız.  Otobüsünüz geliyor, biniyorsunuz. Fakat o da ne , otobüs gitmek istediğiniz güzergahtan sapıyor. Sizi farklı farklı yerlerde, saatleeeerce dolaştırıyor. Önce  ''hemen ineyim, ilk bindiğim durağa geri döneyim '' diyorsunuz, fakat otobüs sizi her seferinde daha cazip yerlerden geçiriyor. Vazgeçiyorsunuz. Bir sonraki durakta inerim, tamam burayıda geçeyim bir sonraki durak derken, bir de bakıyorsunuz ki nereye gittiğinizi unutmuşsunuz. Bu sabahki internet turumda aynen böyle oldu. Ben aslında, son günlerde bir arkadaşımın önerisi ile, çok geç kalarak o güzelim Behzat Ç. dizisini internetten izlerken öğrendiğim, dizinin senaristi Emrah Serbes  hakkında bilgi edinecektim. O sırada Emrah Serbes 'in twitter daki sayfasına denk geldim. Sonra o sayfada  bir linke tıkladım ve çok güzel bir site ile karşılaştım. afilifilintalar. Okunacak , incelenecek o kadar çok şey var ki.  Tabi o durakta da inmedim.  afilifilintalar içinde gezintiye başladım ve şimdi sizlerle paylaşacağım bu sayfaya denk geldim. İçim acıdı, yüreğim burkuldu, gözlerim doldu, kalbime ağır bir taş yerleşti. Daha şehitlerimizin acısı yüreğimizde iken bu sayfada Srebrenitsa katliamı ve bu içli şarkı ile karşılaşmak içimdeki acıya tuz bastı. Derin etkilendim kısacası. Paylaşmak istedim.

                                           KİMSE ÖLDÜRÜLMESİN



                                AFİLİFİLİNTALAR / Srebrenica-inferno!


Srebrenista katliamı hakkında bilgi için tıklayınız. Wikipedia

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

İki Kum Tanesi , zaman ayırıp okuduğunuz ve yorumda bulunduğunuz için teşekkür eder.

.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...